Mercedes-Benz paslėpti gedimai – modeliai kuriuos privaloma tikrinti

Mercedes-Benz paslėpti gedimai – modeliai, kuriuos privaloma tikrinti
Mercedes-Benz – vardas, kuris daugeliui asocijuojasi su kokybe, prestižu ir vokiška inžinerija. Tačiau net ir šio aukštos klasės gamintojo automobiliai nėra apsaugoti nuo paslėptų techninių defektų, kurie ilgainiui gali tapti rimta problema. Jei turite arba planuojate įsigyti Mercedes-Benz – būtinai perskaitykite šį straipsnį.
Slaptas gedimas: „Timing Chain“ problemos M271/M274 varikliuose
Tarp dažniausiai aptarinėjamų paslėptų bėdų – paskirstymo grandinės susidėvėjimas M271 ir M274 benzininėse jėgainėse, naudojamose daugelyje C, E ir GLK klasės modelių.
Kokie simptomai?
-
Bildesys šaltu metu užvedus variklį
-
Variklio klaidos skydelyje
-
Sumažėjusi trauka, nelygus darbas
-
Alyvos slėgio problemos
Ši problema dažnai pasirodo apie 100 000–150 000 km ribą, o jos ignoravimas gali baigtis visišku variklio gedimu. Pakeitimas – sudėtingas ir brangus, nes grandinė montuojama giliai variklyje.
Dažniausiai pasitaikantys paslėpti defektai pagal Mercedes-Benz modelius
Modelis | Variklis | Paslėptas defektas | Požymiai | Sprendimas |
---|---|---|---|---|
C200, E200, GLK200 | M271/M274 | Grandinės išsitampymas | Bildesys, klaidos, alyvos slėgio kritimas | Keisti grandinę, naudoti tik originalias dalis |
E220 CDI (W212) | OM651 (dyzelinis) | Purkštukų sandarinimo problemos | Dūmai, degalų kvapas salone | Pakeisti tarpinę, išvalyti purkštuko vietą |
ML, GLE (3.0 Bluetec) | OM642 | EGR aušintuvo nesandarumas | Aušinimo skysčio nutekėjimas, klaidos skydelyje | EGR keitimas arba sandarinimas |
A/B klasė (1.5 dCi) | Renault K9K | Grandinės nutrūkimo rizika | Užsivedimo problemos, variklio užgesimai | Grandinės keitimas anksčiau nei nurodyta |
CLS, S klasė (V6) | M276 | Vakuumo siurblio gedimai | Standus vairas, stabdžių efektyvumo sumažėjimas | Siurblio diagnostika ir keitimas |
Ką turėtų žinoti Mercedes-Benz savininkai?
✅ Nepasitikėkite vien gamintojo nurodytu priežiūros grafiku – kai kurios problemos pasirodo dar nepasiekus jo
✅ Klausykitės variklio šalto starto metu – bet koks bildesys gali rodyti grandinės ar vožtuvų problemas
✅ Reguliariai tikrinkite alyvos lygį ir kokybę, nes tai tiesiogiai veikia grandinės ilgaamžiškumą
✅ Venkite ilgų alyvos keitimo intervalų (20 000+ km) – geriau keisti kas 10 000–12 000 km
✅ Naudodami diagnostiką (STAR system) galite aptikti gedimus dar prieš jiems peraugant į brangų remontą
Patirtis iš pirmų lūpų: „C klasės“ vairuotojo istorija
„Turiu C200 su M271 varikliu. Prie 120 tūkst. km pradėjo skleisti keistus garsus, ypač rytais. Pasirodo – paskirstymo grandinė beveik nutrūkusi. Jei būčiau laukęs dar kelias savaites, galėjo baigtis visišku variklio sunaikinimu. Keitimas kainavo beveik 900 €. Nuo šiol tikrinu garsus labai atidžiai.“
Ką sužinojome?
Mercedes-Benz automobiliai išlieka technologiškai pažangūs ir komfortiški, tačiau net ir juose slypi paslėpti defektai, kurie gali pasireikšti netikėtai. Didžiausią dėmesį reikia skirti M271/M274 varikliams, kuriuose pasitaiko grandinės nusidėvėjimo, taip pat OM651 ir OM642 dyzelinėms sistemoms, kur problemos dažnai susijusios su EGR, purkštukais ar aušinimo sistemomis.
Laiku atliekama profilaktika, diagnostika ir priežiūra – jūsų kelias į saugesnį ir pigesnį vairavimą.