Reklama

Nissan GT-R R35 (2007 m.–iki šiol): Apžvalga, Trūkumai ir Privalumai

GT-R R35 (2007 m.–iki šiol)

GT-R R35 (2007 m.–iki šiol)


Įvertinimas: 0
(0)

„Nissan GT-R R35“, pristatytas 2007 m., buvo visiškai nauja „Godzilla“ interpretacija, skirta konkuruoti su galingiausiais pasaulio super automobiliais. Atsisakęs „Skyline“ pavadinimo, R35 tapo nepriklausomu modeliu, kuris išsiskyrė ne tik savo technologijomis ir našumu, bet ir palyginti prieinama kaina. Šiame straipsnyje išsamiai aptarsime R35 stipriąsias ir silpnąsias vietas, techninius duomenis ir priežiūros aspektus.


Variklio Tipai ir Techniniai Duomenys

R35 buvo aprūpintas visiškai nauju „VR38DETT“ varikliu, sukurtu siekiant derinti našumą, patikimumą ir modifikacijų potencialą. Lentelėje pateikiame pagrindinius duomenis:

Variklis Darbinis tūris (L) Galia (AG) Sukimo momentas (Nm) Transmisija
VR38DETT 3.8 480–600+ 588–652+ 6 pavarų dvigubos sankabos automatinė („GR6“)
Nissan GT-R R35 (2007 m.–iki šiol): Apžvalga, Trūkumai ir Privalumai
Nissan GT-R R35 (2007 m.–iki šiol): Apžvalga, Trūkumai ir Privalumai

Privalumai

  1. Neįtikėtinas Našumas: R35 gali pasiekti 100 km/h greitį per maždaug 3 sekundes, konkuruodamas su brangesniais superautomobiliais.
  2. Pažangios Technologijos: „ATTESA E-TS“ visų varančiųjų ratų sistema ir „Brembo“ stabdžių sistema užtikrina puikų sukibimą ir stabdymo efektyvumą.
  3. Kaina ir Našumo Santykis: R35 yra vienas iš prieinamiausių automobilių pagal savo galimybes ir greitį.
  4. Modifikacijų Galimybės: VR38DETT variklis gali būti lengvai modifikuotas iki daugiau nei 1000 AG, todėl jis itin populiarus tarp tuningo entuziastų.
  5. Patikimumas: Nepaisant galingo variklio ir našumo, R35 yra palyginti patikimas automobilis kasdieniam naudojimui.

Trūkumai ir Gedimai

  1. Didelė Masė: R35 yra sunkus, o tai gali sumažinti vairavimo malonumą posūkiuose lyginant su lengvesniais konkurentais.
  2. Brangi Priežiūra: Aukštos kokybės dalys ir pažangios technologijos reiškia dideles priežiūros ir remonto išlaidas.
  3. Transmisijos Problemų Rizika: Ankstyvieji R35 modeliai turėjo problemų su „GR6“ transmisija, ypač intensyvaus vairavimo metu.
  4. Degalų Sąnaudos: Galingas variklis sunaudoja daug degalų, vidutiniškai apie 13–15 l/100 km.
  5. Amortizacijos Problemos: Sportiška važiuoklė reiškia, kad ilgalaikis naudojimas blogais keliais gali sukelti pakabos nusidėvėjimą.
GT-R R35 (2007 m.–iki šiol) Salonas
GT-R R35 (2007 m.–iki šiol) Salonas

Patvarumas ir Priežiūra

R35 reikalauja reguliarios priežiūros, ypač jei naudojamas sportiškai. Alyvos keitimas ir transmisijos aptarnavimas turėtų būti atliekamas pagal gamintojo rekomendacijas. Jei automobilis modifikuotas, priežiūros išlaidos gali ženkliai išaugti.


Įdomūs Faktai

  • R35 buvo sukurtas taip, kad galėtų įveikti „Nürburgring Nordschleife“ trasą per mažiau nei 8 minutes, net su standartine įranga.
  • Kiekvienas „VR38DETT“ variklis buvo rankų darbo, surinktas patyrusių „Takumi“ meistrų Japonijoje.
  • Per daugiau nei dešimtmetį R35 buvo atnaujintas kelis kartus, įskaitant galingesnius „NISMO“ leidimus.

Ką Sužinojome?

„Nissan GT-R R35“ yra revoliucinis modelis, kuris sujungė superautomobilio našumą ir pažangias technologijas už prieinamą kainą. Nors jis turi keletą trūkumų, tokių kaip brangios priežiūros išlaidos ar didelė masė, jo galimybės ir modifikavimo potencialas išlieka neprilygstami. R35 yra puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško įspūdingo vairavimo potyrio ir legendinės „Godzilla“ paveldos.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 7603 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą