Reklama

„Nissan Juke“ 1-oji karta (2010–2019 m.): Apžvalga, Privalumai ir Trūkumai

Juke 1-oji karta (2010–2019 m.)

Juke 1-oji karta (2010–2019 m.)


Įvertinimas: 0
(0)

„Nissan Juke“ pirmoji karta debiutavo 2010 m., atnešdama drąsų ir išskirtinį dizainą į kompaktiškų krosoverių rinką. Šis modelis greitai pelnė populiarumą dėl sportiško stiliaus, dinaminių vairavimo savybių ir tinkamo dydžio miesto sąlygoms. „Juke“ pasiūlė platų variklių pasirinkimą, įskaitant ekonomiškus benzino ir dyzelinius variantus, bei sportišką „Nismo“ versiją.


Variklio Tipai ir Techniniai Duomenys

Variklis Tipas Darbinis tūris (L) Galia (AG) Sukimo momentas (Nm) Transmisija
1.2 DIG-T Benzininis 1.2 115 190 6 pavarų mechaninė, CVT
1.6 Benzininis 1.6 94–117 140–158 5 pavarų mechaninė, CVT
1.6 DIG-T Benzininis 1.6 190–218 240 6 pavarų mechaninė, CVT
1.5 dCi Dyzelinis 1.5 110 260 6 pavarų mechaninė
„Nissan Juke“ 1-oji karta (2010–2019 m.): Apžvalga, Privalumai ir Trūkumai
„Nissan Juke“ 1-oji karta (2010–2019 m.): Apžvalga, Privalumai ir Trūkumai

Privalumai

  1. Unikalus Dizainas: Ryškios linijos, iškeltos žibintų formos ir kompaktiškas dydis išskyrė „Juke“ iš konkurentų.
  2. Manevringumas: Nedidelis dydis ir greitas vairavimo atsakas padarė šį modelį idealiu miesto transportui.
  3. Variklių Pasirinkimas: Platus spektras nuo ekonomiškų iki galingų, su sportiškais „Nismo“ variantais adrenalino mėgėjams.
  4. Technologijos: Net pirmosios kartos modeliuose buvo siūlomi pažangūs sprendimai, kaip galinio vaizdo kamera, navigacija, „Nissan Connect“ multimedija.
  5. Ekonomiškumas: Dyzelinis 1.5 dCi variantas siūlė itin mažas kuro sąnaudas, vos 4,0–4,2 l/100 km mišriu režimu.
Juke 1-oji karta (2010–2019 m.) Salonas
Juke 1-oji karta (2010–2019 m.) Salonas

Trūkumai ir Gedimai

  1. Standi Pakaba: Nors sportiška, ji gali būti nekomfortiška važiuojant nelygiu keliu.
  2. Salono Erdvė: Gale sėdinčių keleivių vietos gali pritrūkti, ypač aukštesniems žmonėms.
  3. Maža Bagažinė: Bagažo skyriaus talpa siekė tik apie 251 litrą, kas ribojo jo funkcionalumą.
  4. CVT Transmisija: Nuolatinės keitimo pavarų dėžės modeliuose kartais pasitaikė ankstyvi nusidėvėjimo ar gedimo požymiai.
  5. Triukšmas: Benzininiai varikliai buvo triukšmingi važiuojant didesniu greičiu, o salone trūko geresnės garso izoliacijos.

Patvarumas ir Priežiūra

„Juke“ pasižymi patikimais varikliais, tačiau norint išvengti problemų su CVT transmisija, būtina laikytis priežiūros rekomendacijų ir reguliariai keisti alyvą. Dyzelinių variklių savininkams svarbu tikrinti suodžių filtrą (DPF).


Įdomūs Faktai

  • „Nissan Juke“ suprojektuotas pagal „B“ platformą, dalinamą su „Renault Clio“.
  • Sportiškoji „Juke Nismo RS“ versija išvystė iki 218 AG ir siūlė sustiprintą pakabą bei sportinius stabdžius.
  • Dėl savo išskirtinio dizaino „Juke“ dažnai vadinamas „mažuoju SUV revoliucionieriumi“.

Ką Sužinojome?

„Nissan Juke“ 1-oji karta pasižymėjo išskirtiniu dizainu ir miesto transportui tinkamu dydžiu, tačiau turėjo trūkumų, susijusių su erdvės ir komforto apribojimais. Šis modelis yra idealus pasirinkimas tiems, kurie ieško stilingo ir manevringo automobilio kasdieniam naudojimui.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 7235 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą