Prekių grąžinimas iš Amazon, eBay ir kitų platformų – žingsniai

Prekių grąžinimas iš Amazon, eBay ir kitų platformų – žingsniai

Prekių grąžinimas iš Amazon, eBay ir kitų platformų – žingsniai


Reklama
Įvertinimas: 0
(0)

Pirkimas iš tarptautinių platformų, tokių kaip Amazon ar eBay, tapo kasdienybe daugeliui lietuvių. Siūlomas prekių pasirinkimas milžiniškas, o kainos dažnai patrauklios. Tačiau ne visada prekė atitinka lūkesčius, kartais pasitaiko broko ar klaidingo užsakymo. Tokiu atveju svarbu žinoti, kaip teisingai grąžinti prekę ir gauti pinigus atgal, kad procesas būtų greitas ir saugus.


Įstatyminė informacija

  • Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių per 14 dienų nuo gavimo (pagal ES direktyvą).

  • Pardavėjas privalo grąžinti pinigus per 14 dienų nuo atsisakymo pranešimo.

  • Jei prekė brokuota, pirkėjas gali reikalauti pakeitimo, remonto arba pinigų grąžinimo.

  • Platformos, tokios kaip Amazon ir eBay, dažnai turi vidines grąžinimo programas, kurios užtikrina papildomą apsaugą pirkėjui.

Svarbu: grąžinimo sąlygos gali skirtis priklausomai nuo pardavėjo, todėl visada verta patikrinti prekę pirkimo puslapyje.


Svarbiausia informacija

ŽingsnisVeiksmasPatarimas
1. Prisijunkite prie paskyrosSuraskite užsakymo istorijąPatikrinkite grąžinimo terminus
2. Pasirinkite prekę grąžinimuiSpausti „Return item“ (Amazon) arba „Request return“ (eBay)Paaiškinkite priežastį
3. Pasirinkite grąžinimo būdąKurjeris, paštas arba partnerių punktasNaudokite sekamą siuntą
4. Paruoškite siuntąKruopščiai supakuokite prekęIšsaugokite kvitą
5. Išsiųskite prekęPagal platformos nurodymusSekite siuntos numerį
6. Pinigų grąžinimasLaukite pardavėjo arba platformos atsakymoGali užtrukti 7–21 dieną

 

Prekių grąžinimas iš Amazon, eBay ir kitų platformų – žingsniai
Prekių grąžinimas iš Amazon, eBay ir kitų platformų – žingsniai

Teisiniai aktai

  • ES direktyva 2011/83/ES dėl vartotojų teisių.

  • Lietuvos civilinis kodeksas – reglamentuoja nuotolines sutartis.

  • Platformų vidinės taisyklės (Amazon, eBay) – detalizuoja grąžinimo procedūras ir pirkėjo apsaugą.


Žmonių patirtis

  • Rita (Vilnius): „Užsisakiau elektroniką iš Amazon. Prekė nebuvo tinkama. Platforma labai aiškiai nurodė, kaip grąžinti. Pinigai atėjo per 10 dienų.“

  • Darius (Kaunas): „eBay pardavėjas nesutiko sugrąžinti drabužio. Pasinaudojau platformos grąžinimo programa ir pinigus atgavau per 2 savaites.“

  • Vartotojų forumai rodo, kad apie 80 % pirkėjų su tarptautinėmis platformomis patiria sklandų grąžinimo procesą, ypač jei naudojasi platformos siūloma apsauga.


Patarimai vartotojui

  • Visada patikrinkite pardavėjo grąžinimo politiką prieš pirkimą.

  • Fiksuokite prekę gavus (nuotraukos, video), ypač jei ji brokuota.

  • Naudokite sekamas siuntas – tai būtina įrodymų turėjimui ginčo atveju.

  • Pasinaudokite platformos grąžinimo programomis, kurios saugo pirkėjo interesus.

  • Laikykitės platformos nurodymų, kad pinigai būtų grąžinti kuo greičiau.


Pabaigai

Grąžinimas iš tarptautinių platformų gali atrodyti sudėtingas, tačiau žinant žingsnius ir naudojantis platformos apsauga, procesas tampa greitas ir saugus. Svarbiausia – fiksuoti prekę, laikytis taisyklių ir naudotis oficialiomis grąžinimo galimybėmis.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra

Pensininkų teisės ir lengvatos – viskas vienoje vietoje
Sugedęs maistas iš prekybos centro – kur kreiptis?
Senovės Graikijos architektūra: faktai, kurie nustebins
Pirmoji Nobelio premija – kam ji atiteko ir kaip viskas prasidėjo?
Baudos už šunų lojimą daugiabutyje – ką sako teisės aktai?
Egorcizmas – Tikros istorijos ir šokiruojantys faktai
Užmiršti Lietuvos išradimai: nuo genialių idėjų iki istorijos užribio
Kas dažniau atsisako meilės dėl karjeros – vyrai ar moterys?
Gerbera dronas – kam jis skirtas ir kuo išsiskiria iš kitų? Viskas nuo A iki Z
Christopher Lloyd biografija – „Back to the Future“, Doc Brown, komedijos
× PASISKAITOM.LT Straipsnio paveikslėlis
Skaityti straipsnį
Prisijunk ir dalinkis savo nuomone!
Atsisiųsti
Pasiekiami ir telefone! Atsisiųsti programėlę