Renault paslėpti defektai – ar jūsų automobilis patenka į sąrašą?

Renault paslėpti defektai – ar jūsų automobilis patenka į sąrašą?
Renault automobiliai Lietuvoje populiarūs dėl palyginti nedidelės kainos, ekonomiškumo ir komforto. Tačiau net ir šis prancūziškas gamintojas turi savo silpnų vietų – ypač tam tikruose modeliuose ir varikliuose. Kai kurie defektai gali pasirodyti netikėtai, todėl svarbu žinoti, kokie paslėpti trūkumai dažniausiai pasitaiko, kaip juos atpažinti ir ką daryti, kad išvengtumėte didelių išlaidų.
Dažniausiai pasitaikantys Renault defektai
Modelis / Variklis | Problema | Požymiai | Galimas sprendimas |
---|---|---|---|
Renault Laguna II / 1.9 dCi | Turbinos ir EGR sistemos gedimai | Dūmingumas, traukos sumažėjimas | EGR valymas, turbinos tikrinimas arba keitimas |
Renault Mégane III / 1.5 dCi | Kuro siurblio ir purkštukų gedimai | Užgesimai, prastas užsivedimas, klaidos | Purkštukų remontas, siurblio patikra |
Renault Clio IV / 0.9 TCe | Laikui bėgant lūžtantys paskirstymo diržai | Keisti garsai iš variklio, vibracijos, trūkčiojimai | Prevencinis diržo keitimas, įtempėjų patikra |
Renault Scenic / automatinė pavarų dėžė | DP0 pavarų dėžės problemos | Smūgiai perjungiant pavaras, dėžė „užstringa“ | Alyvos keitimas, solenoidų patikra, dėžės remontas |
Renault Trafic / 2.0 dCi | Grandinės įtempiklio susidėvėjimas | Keisti garsai užvedus, alyvos slėgio klaidos | Grandinės komplekto keitimas |
Slaptas defektas: Renault 1.2 TCe variklio alyvos deginimo problema
Viena iš pavojingiausių, bet mažai aptariamų problemų – 1.2 TCe (Energy) variklio padidintas alyvos deginimas. Ši bėda dažniausiai pasireiškia Clio, Captur, Mégane, Kadjar ir kituose modeliuose, gamintuose tarp 2012 ir 2016 metų.
Problemą sukelia netinkami stūmoklių žiedai, dėl kurių variklis degina alyvą, o alyvos trūkumas – kelias į kapitalinį variklio gedimą. Blogiausia tai, kad variklis gali sudeginti daugiau nei 1 litrą alyvos per 1000 km, bet jokių įspėjimų prietaisų skydelyje gali nebūti.
Vairuotojo patirtis:
„Turėjau Renault Captur 1.2 TCe, atrodė viskas puiku – kol vieną rytą neužsivedė. Alyvos beveik nelikę, o tepalo lemputė taip ir neįsižiebė. Remontas kainavo 2500 € – visiškas fiasko.“
Į ką atkreipti dėmesį Renault savininkams?
✔️ Tikrinkite alyvos lygį kas 1000 km, ypač jei turite 1.2 TCe variklį
✔️ Jei jaučiate keistus garsus užvedus – gali būti paskirstymo grandinės ar diržo problema
✔️ Pastebėjote trūkčiojimus važiuojant? Patikrinkite EGR, pavarų dėžę ir purkštukus
✔️ Pavarų smūgiai ir „slopinimai”? Automatinės dėžės (ypač DP0) dažnai sukelia problemų
✔️ Naudokite kokybišką alyvą ir neviršykite keitimo intervalo
Ką daryti, jei įtariate paslėptą defektą?
-
Kreipkitės į patikimą servisą diagnostikai, net jei klaidų nematote
-
Sekite alyvos sąnaudas ir fiksuokite kiekvieną papildymą
-
Svarstykite profilaktinį paskirstymo diržo ar grandinės keitimą, ypač viršijus 100 000 km
-
Naudokite tik Renault patvirtintas dalis, kad išvengtumėte neplanuotų bėdų
-
Jei ketinate pirkti naudotą Renault – reikalaukite variklio alyvos sąnaudų įrašo
Ką sužinojome?
Renault automobiliai – ekonomiški ir patogūs, tačiau neapsaugoti nuo paslėptų defektų, kurie ilgainiui gali tapti labai brangūs. Pavojingiausias – 1.2 TCe variklio alyvos deginimas, apie kurį vartotojai dažnai sužino per vėlai. Taip pat dažni – EGR, purkštukų, automatinės dėžės ir grandinės sistemos gedimai.
Reguliari techninė priežiūra, alyvos kontrolė ir atidi diagnostika gali padėti apsaugoti jūsų automobilį nuo rimtų problemų.