Reklama

Volkswagen modelių paslėpti defektai – ar jūsiškis patenka į riziką?

Volkswagen modelių paslėpti defektai – ar jūsų automobilis patenka į riziką?

Volkswagen modelių paslėpti defektai – ar jūsų automobilis patenka į riziką?


Įvertinimas: 0
(0)

Volkswagen – viena populiariausių automobilių markių Lietuvoje. Patikimi dyzeliniai TDI varikliai, ekonomiškumas, patraukli kaina ir solidus dizainas vilioja tiek jaunus vairuotojus, tiek patyrusius šeimų galvas. Vis dėlto daugelis net neįtaria, kad kai kurie Volkswagen modeliai slepia defektus, kurie ilgainiui gali virsti rimtomis problemomis.

Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai pasitaikančius „slaptus“ defektus, kuriuose modeliuose jie aptinkami dažniausiai, kaip juos atpažinti ir, svarbiausia – kaip apsisaugoti nuo brangių remonto išlaidų.


Kas yra „paslėptas defektas“?

Tai tokie techniniai automobilio trūkumai, kurie:

  • neatsiskleidžia iš karto po pirkimo,

  • nesukelia iškart matomų gedimų ar įspėjamųjų signalų,

  • bet ilgainiui gali smarkiai paveikti variklio ar pavarų dėžės darbą.

Daugelis tokių defektų atsiranda dėl konstrukcinių ypatybių, netinkamos eksploatacijos arba gamyklinių sprendimų, kurie su laiku pasirodo netobuli.


Dažniausi paslėpti defektai Volkswagen modeliuose

Modelis / variklis Defektas Požymiai Sprendimo būdas
Golf VI 1.4 TSI (2009–2013) Grandinės išsitampymas Caktelėjimas užvedus, variklis dirba nelygiai šaltas Keisti paskirstymo grandinę su įtempikliais
Passat B6 2.0 TDI (2005–2010) Tepalo siurblio šešiakampio velenėlio susidėvėjimas Alyvos spaudimo kritimas, variklio gedimas Keitimas patikimu analogišku arba modifikuotu velenėliu
Tiguan 2.0 TDI (2008–2016) EGR aušintuvo pratekėjimas Antifrizo mažėjimas be akivaizdaus nutekėjimo Keisti EGR aušintuvą, naudoti kokybišką aušinimo skystį
Golf V / VI 1.9–2.0 TDI DPF filtro užsikimšimas Dūmai, galia krenta, regeneracija nevyksta Priverstinė regeneracija, DPF valymas arba keitimas
Jetta / Passat su DSG dėže Smūgiai ir trūkčiojimai jungiant pavaras Nelygus važiavimas, užlaikymas jungiant bėgius DSG alyvos keitimas kas 60 000 km, pavarų adaptavimas
Golf / Touran 1.6 TDI (2010–2015) Kuro purkštukų gedimai Sunkus užvedimas, dūmai, padidėjusios sąnaudos Diagnostika, purkštukų kalibravimas arba keitimas

Volkswagen modelių paslėpti defektai – ar jūsiškis patenka į riziką?
Volkswagen modelių paslėpti defektai – ar jūsiškis patenka į riziką?


Vairuotojo istorija: paslėptas defektas beveik sunaikino variklį

„Pirkau naudotą Golf VI su 1.4 TSI varikliu. Puikiai važiavo, jokių triukšmų. Tačiau po kelių mėnesių pasigirdo tylus traškesys užvedus. Nežinojau, kad tai – paskirstymo grandinės bėda. Vieną rytą automobilis tiesiog neužsivedė. Rezultatas – grandinė nutrūko, pažeisti vožtuvai, remontas kainavo 1700 €.“


Kaip atpažinti, kad jūsų Volkswagen rizikuoja?

✔️ Neįprasti garsai užvedus (caktelėjimas, traškesys)
✔️ Netolygus variklio darbas šaltas
✔️ Didesnės kuro sąnaudos
✔️ Padidėjęs dūmingumas
✔️ Sunkesnis užvedimas ryte
✔️ Perkaitimas be aiškios priežasties
✔️ Variklio klaidos, kurios „išnyksta“ pačios

Šie simptomai dažnai neįjaukina vairuotojo dėmesio, nes automobilis dar važiuoja. Tačiau ilgainiui būtent jie tampa ženklu, kad paslėptas defektas jau daro žalą.


Ką galite padaryti jau šiandien?

  1. Atlikite diagnostiką – net jei nėra lemputės. OBD-II įranga arba profesionalų diagnostika padės pastebėti paslėptas klaidas.

  2. Pasikonsultuokite su mechaniku, kuris dirba su VAG grupės automobiliais – universalūs servisai dažnai nepastebi specifinių šios markės problemų.

  3. Laikykitės priežiūros grafiko – keiskite alyvą, filtrus ir DPF regeneracijai reikalingas sąlygas užtikrinkite laiku.

  4. Klausykite savo automobilio – net nedidelis triukšmas gali reikšti artėjantį brangų gedimą.

  5. Naudokite aukštos kokybės kurą ir alyvą – pigus kuras ir nekokybiški tepalai spartina nusidėvėjimą.


Ką sužinojome?

Net patikimi „Volkswagen“ automobiliai slepia konstrukcinius defektus, kurie atsiskleidžia tik po tam tikro laiko. Tarp jų – variklio grandinės išsitampymas, tepalo siurblio velenėlio problema, EGR aušintuvo pratekėjimas, DPF užsikimšimas ar DSG dėžės trūkčiojimai. Jei vairuotojas nekreipia dėmesio į pirmuosius ženklus, tai gali kainuoti kelis tūkstančius eurų. Laiku atlikta diagnostika ir profilaktika – jūsų didžiausia apsauga.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


CarVertical

Pasitikrinkite automobilio istoriją kartu su CarVertical

Pasinaudokite mūsų nuolaidos kodu ir gaukite 20% nuolaidą automobilio ataskaitai!
Car Check
Pokerio taisyklės pradedantiesiems: nuo ko pradėti?
Ar leidžiama medžioti bebrus Lietuvoje? Ką sako įstatymai
Kaip šiandien atrodo Titaniko nuolaužos vandenyno dugne?
Prarastas asmens dokumentas užsienyje, ką daryti?
Kodėl žmonės žagsi? Moksliškai pagrįsta teorija
Geriausi pasaulio išradimai, apie kuriuos nebuvo kalbama mokykloje
Keisti fenomenai Černobylyje: paranormalūs reiškiniai „mirties zonoje“
Darbo teisės ir laisvės: kaip užtikrinti darbuotojų teisių apsaugą?
Ligos pašalpa: Kada mokama ir kokius dokumentus pateikti
5 paslaptys, kurias atskleidė archeologai per paskutinius 10 metų
15 įdomių faktų apie garsą, kurie nustebins
15 įdomių faktų apie perlus, kurie nustebins
15 įdomių faktų apie atomą, kurie nustebins
Paramos formos Lietuvoje: dotacijos, subsidijos ir daugiau
Kosminiai teleskopai ir jų atradimai: Įdomiausi faktai
Kaimynas pasistatė „savo“ ženklą parkinge – ar tai teisėta?
15 Įdomių Faktų apie NBA kurių negirdėjote
Ar galima auginti žuvis be leidimo? Teisiniai aspektai
Registracija Užimtumo tarnyboje: ką reikia žinoti 2025 m.?
15 įdomių faktų apie klimatą, kurie pakeis jūsų požiūrį
×
Skaityti straipsnį

Kodėl verta prisijungti?

Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 14762 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą