Volkswagen Polo vairuotojams – gedimas, kurį verta patikrinti laiku

Volkswagen Polo vairuotojams - gedimas, kurį verta patikrinti laiku

Volkswagen Polo vairuotojams - gedimas, kurį verta patikrinti laiku


Reklama
Įvertinimas: 0
(0)

Volkswagen Polo – vienas populiariausių nedidelių automobilių Lietuvoje ir visoje Europoje. Dėl savo ekonomiškumo, patikimos važiuoklės ir patrauklaus dizaino jis dažnai pasirenkamas tiek jaunų vairuotojų, tiek miestui skirto šeimos automobilio ieškančių žmonių. Tačiau net ir šis modelis turi vieną silpną vietą, kuri gali sukelti nemalonių išlaidų, jei laiku nebus pastebėta.


Dažniausias trūkumas: automatinės greičių dėžės (DSG) valdymo bloko gedimai

Daugiausiai problemų Volkswagen Polo (2009–2017 m.) modeliams su 7 laipsnių DSG automatinėmis greičių dėžėmis (ypač su kodu DQ200) kelia valdymo blokas (mechatronika), kurio gedimas gali prasidėti vos po 100 000 km.


Kaip pastebėti problemą?

SimptomasGalima priežastis
Trūkčiojimas važiuojantDSG mechatronikos klaida
Užstrigusi pavarų perjungimo eigaSlėgio praradimas DSG sistemoje
„N“ arba „D“ režimu automobilis nereaguojaValdymo bloko gedimas arba alyvos nutekėjimas
Prieš įjungiant pavarą rodomas klaidos kodasPrograminės klaidos valdyme

Kuo tai pavojinga?

⚠️ Nepastebėtas arba ignoruojamas DSG valdymo blokas gali sukelti:

  • Pavarų dėžės visišką gedimą

  • Didesnes remonto išlaidas (kartais siekiančias 1000–2000 €)

  • Staigų automobilio sustojimą kelyje – svarbus saugumo aspektas


Kaip to išvengti?

✅ Rinkitės reguliarius DSG alyvos keitimus – bent kas 60 000 km (net jei gamintojas nurodo ilgesnį intervalą)
✅ Venkite agresyvaus važiavimo mieste arba „prasukimų“
✅ Įtarus trūkčiojimą ar pavarų perjungimo vėlavimą – diagnozuokite dėžę servise
✅ Stebėkite, ar neatsiranda DSG alyvos nuotėkių
✅ Tikrinkite, ar naudojama naujausia programinė įranga – kai kuriais atvejais padeda paprastas perrašymas


Vairuotojų patirtis

Andrius (Polo 2013 m.):
„Pradėjo trūkčioti važiuojant. Servise rado problemą mechatronikos bloke. Laimei, buvo laiku – užteko pakeisti dalį, bet jei būčiau laukęs, būtų kainavę gerokai daugiau.“

Ramunė (Polo 2015 m.):
„Pastebėjau, kad mašina įjungus „D“ nieko nedaro. Servisas pasakė – DSG valdymo blokas neveikia. Remontas 1400 eurų. Gaila, kad nesureagavau anksčiau.“


Ar tik automatinės dėžės kelia problemų?

Nors DSG transmisija – pagrindinis trūkumas, Polo taip pat pasitaiko ir kitų nedidelių defektų:

  • Langų pakėlėjų mechanizmo gedimai

  • Galinių amortizatorių triukšmas

  • Prietaisų skydelio apšvietimo trikdžiai

Tačiau palyginti su DSG problema, jie rečiau reikalauja didelių išlaidų.


Išvada

Volkswagen Polo – patikimas automobilis, tačiau DSG pavarų dėžės valdymo blokas – silpna vieta, kurią būtina tikrinti. Pastebėjus net menkus trūkčiojimus ar keistą elgesį perjungiant pavaras, rekomenduojama kuo greičiau kreiptis į specialistus. Laiku reaguodami išvengsite didelių išlaidų ir užtikrinsite saugų vairavimą.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra

CarVertical

Pasitikrinkite automobilio istoriją kartu su CarVertical

Pasinaudokite mūsų nuolaidos kodu ir gaukite 20% nuolaidą automobilio ataskaitai!
Car Check
Kaip veikia palydovinis internetas? Paaiškiname paprastai
Pirmoji Nobelio premija – kam ji atiteko ir kaip viskas prasidėjo?
Saulės mirtis – kas galiausiai nutiks mūsų žvaigždei?
Sugedęs maistas iš prekybos centro – kur kreiptis?
Christopher Lloyd biografija – „Back to the Future“, Doc Brown, komedijos
Ar galima grąžinti sugedusį maistą? Taisyklės ir išimtys
Ar tiesa, kad protingi žmonės dažniausiai yra vieniši? Atsako psichologas
Dustin Hoffman biografija – „Rain Man“, Oskarai, dramos
Alytuje – netikėtas radinys, štai ką rado kiemo gyventojas
Pensininkų teisės ir lengvatos – viskas vienoje vietoje
× PASISKAITOM.LT Straipsnio paveikslėlis
Skaityti straipsnį
Prisijunk ir dalinkis savo nuomone!
Atsisiųsti
Pasiekiami ir telefone! Atsisiųsti programėlę