Ford Explorer 5-oji karta (2011–2019 m.): Naujos technologijos ir šeimai draugiškas dizainas
„Ford Explorer 5-oji karta“ (2011–2019 m.) atnešė revoliuciją į šį modelį, suteikdama jam naują išvaizdą, modernesnes technologijas ir daug patobulinimų, kurie lėmė šio SUV populiarumą tarp šeimų ir nuotykių mėgėjų. 2011 metais pristatytas „Explorer“ buvo pirmasis modelis, kurio varikliai buvo orientuoti į efektyvumą ir našumą, o ne tik galingumą. Be to, šioje kartoje buvo įdiegta moderni unikali platforma, leidžianti padidinti degalų ekonomiją ir geresnį važiavimo komfortą.
Šis modelis pasižymėjo ne tik inovatyviu dizainu, bet ir pažangiomis technologijomis, tokias kaip „MyFord Touch“ informacinė sistema, adaptuojamos stabdžių sistemos ir pažangios saugos funkcijos, kurios užtikrino didesnį saugumą kelyje. Taip pat buvo atnaujintas interjeras, kuris tapo dar erdvesnis ir patogesnis tiek keleiviams, tiek kroviniams.
Varikliai ir techninės specifikacijos
„Ford Explorer 5-oji karta“ buvo siūloma su keliais varikliais, kurie buvo pritaikyti tiek galingumo, tiek degalų efektyvumo poreikiams. Pirmą kartą šiame modelyje buvo pristatyti 4 cilindrų varikliai, užtikrinantys geresnį degalų ekonomiją ir mažesnes CO2 emisijas, tačiau vis dar išlaikantys pakankamą galią ir našumą.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Privalumai | Trūkumai |
---|---|---|---|---|
3,5 l V6 (benzininis) | 3500 kub. cm | 290 | Galingas ir subalansuotas variklis, puikus našumas | Aukštos degalų sąnaudos |
2,5 l I4 (benzininis) | 2500 kub. cm | 175 | Geras degalų efektyvumas, mažos CO2 emisijos | Mažesnė trauka, mažesnis galingumas |
3,5 l V6 (turbo) (benzininis) | 3500 kub. cm | 365 | Puikus galingumas ir greitis, puikus pravažumas | Dideles degalų sąnaudos |
3,5 l V6 (benzininis) | 3500 kub. cm | 290 | Galingas, geras pravažumas ir komfortas | Aukštos degalų sąnaudos ir mažesnė ekonomija |
Svarbu pažymėti, kad „Explorer 5-oji karta“ buvo pasiūlyta ir su įvairiomis pavarų dėžėmis, įskaitant 6 greičių automatinę pavarų dėžę, kuri užtikrino sklandų ir efektyvų važiavimą.
Privalumai
- Erdvus ir patogus interjeras. „Explorer 5-oji karta“ pasižymėjo dideliu salono ir bagažo skyriumi, todėl tai buvo puikus pasirinkimas šeimoms. Patogios sėdynės ir išmanūs salono sprendimai leido užtikrinti aukštą komforto lygį tiek trumpose, tiek ilgose kelionėse.
- Pažangios technologijos. Automobilis buvo aprūpintas moderniomis technologijomis, tokiomis kaip „MyFord Touch“ sistemos, kurios suteikė galimybę lengvai valdyti ir susieti automobilį su mobiliuoju telefonu, taip pat adaptuojamos stabdžių sistemos ir pažangios saugos funkcijos.
- Gerokai geresnis degalų efektyvumas. Įdiegus 4 cilindrų variklius ir naujas technologijas, „Explorer 5-oji karta“ tapo gerokai ekonomiškesnis nei ankstesni modeliai. Tai buvo labai svarbu, nes padidėjo degalų efektyvumas ir sumažėjo CO2 emisijos.
- Patobulinta sauga. 5-ojoje kartoje buvo daug dėmesio skirta saugai – papildomos oro pagalvės, elektroninė stabilumo kontrolė, ir traukos kontrolė padidino saugumo lygį, ypač važiuojant sudėtingomis sąlygomis.
Trūkumai
- Didelis svoris ir didelės sąnaudos. Nors degalų efektyvumas buvo geresnis, vis tiek išliko didelės degalų sąnaudos dėl automobilio dydžio ir svorio. Kai kuriems vartotojams tai galėjo būti nepatogu, ypač kasdieniam naudojimui mieste.
- Vidutinė važiavimo dinamika. Nors „Explorer 5-oji karta“ buvo patogus ir erdvus, kai kuriems vairuotojams trūko dinamiškumo ir manevringumo. Tai buvo akivaizdu važiavimo mieste sąlygomis, kur didesnis automobilio dydis galėjo apsunkinti parkavimą ir manevravimą.
- Problemų su elektronika. Kai kurie vartotojai pranešė apie problemas su „MyFord Touch“ sistema, kur dažnai buvo pastebimi užtrukimai arba sistemos gedimai.
Dažniausi gedimai
- Elektronikos problemos. „MyFord Touch“ sistemos, klimato kontrolės sistemos ir multimedijos įrenginių gedimai buvo dažniausios problemos, apie kurias pranešė kai kurie vartotojai.
- Stabdžių sistema. Kai kurie modeliai patyrė stabdžių komponentų nusidėvėjimą, ypač dėl intensyvaus naudojimo, ir reikėjo dažnesnio stabdžių kaladėlių keitimo.
- Pakabos gedimai. Kaip ir ankstesniuose modeliuose, kai kuriems vartotojams pasitaikė problemų su amortizatoriais ir pakabos komponentais, ypač po ilgų kelionių ar naudojant automobilį sunkiomis sąlygomis.
Apibendrinimas
„Ford Explorer 5-oji karta“ (2011–2019 m.) buvo reikšmingas žingsnis į priekį, kai kalbama apie technologijas, komfortą ir degalų efektyvumą. Naujasis modelis tapo labai patrauklus šeimoms ir nuotykių mėgėjams, siūlydamas erdvų interjerą ir galingus variklius. Tačiau kai kurie trūkumai, tokie kaip didelės degalų sąnaudos ir elektronikos gedimai, galėjo būti nepatogūs kai kuriems vartotojams. Nepaisant to, ši karta tapo labai populiari dėl savo modernumo ir patogumo.