Ford F-150 5-oji karta (1997–2003 m.): Dizaino revoliucija ir techninės savybės
Penktosios kartos „Ford F-150“ (1997–2003 m.) buvo tikra dizaino ir technologijų revoliucija. Šis modelis atsisakė „kampuoto“ klasikinių pikapų dizaino ir perėjo prie aptakesnių, modernesnių linijų. Kartu su nauju kėbulo stiliumi, F-150 pasižymėjo pagerintomis techninėmis charakteristikomis, komfortu ir saugumu. Tai buvo automobilis, skirtas ne tik darbui, bet ir kasdieniam naudojimui.
Ši karta žymėjo „Ford“ sprendimą patenkinti platesnę vartotojų auditoriją. Automobilis tapo populiaresnis tarp miesto gyventojų, išsaugant galimybes atlikti sunkius darbus.
Varikliai ir techninės specifikacijos
Šio laikotarpio F-150 turėjo daugybę variklių pasirinkimų, atitinkančių tiek galios, tiek ekonomiškumo poreikius.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Privalumai | Trūkumai |
---|---|---|---|---|
4,2 l V6 | 256 kub. colių | 205 | Ekonomiškas, tinkamas kasdieniam naudojimui | Ribota traukos jėga |
4,6 l V8 | 281 kub. colių | 231 | Subalansuota galia ir sąnaudos | Ne pats galingiausias variklis pikapui |
5,4 l V8 | 330 kub. colių | 260 | Galingas ir tinkamas sunkesniems darbams | Aukštos degalų sąnaudos |
5,4 l V8 Triton | 330 kub. colių | 380 (SVT) | Itin didelė galia „Lightning“ modelyje | Brangus aptarnavimas |
Šioje kartoje atsirado patobulintos 4 laipsnių automatinės ir 5 laipsnių mechaninės transmisijos. Taip pat automobilis turėjo nepriklausomą priekinių ratų pakabą, kuri pagerino vairavimo komfortą.
Privalumai
- Modernus dizainas. Aptakios linijos ir estetiškesnis interjeras patraukė platesnę auditoriją.
- Patogumas. F-150 gavo patobulintas sėdynes, daugiau erdvės ir naujesnę prietaisų valdymo sistemą.
- Saugesnis kėbulas. Pagerinta kėbulo konstrukcija užtikrino didesnį atsparumą smūgiams.
- Specialios versijos. „SVT Lightning“ ir kitos riboto leidimo modifikacijos buvo itin populiarios tarp entuziastų.
Trūkumai
- Kompleksinė priežiūra. Naujesnės technologijos pareikalavo sudėtingesnio aptarnavimo.
- Elektronikos gedimai. Šio modelio elektros sistema kartais sukeldavo problemų, ypač prietaisų skydelyje.
- Degalų sąnaudos. Galingesni varikliai buvo mažiau efektyvūs degalų atžvilgiu.
- Pakabos gedimai. Nepriklausoma priekinė pakaba, nors ir patogi, dažnai reikalavo brangesnės priežiūros.
Dažniausi gedimai
- Kuro siurblys. Dažnai gedo arba prarado našumą, ypač intensyviai naudojant automobilį.
- Pakabos detalės. Greitai dėvėjosi amortizatoriai ir svirtelės.
- Triton variklio galvutės sriegiai. Buvo žinomos problemos su žvakių sriegių ištraukimu.
- Elektronikos sutrikimai. Problemos su valdymo moduliais ir durų langų mechanizmais.
Apibendrinimas
Penktosios kartos „Ford F-150“ atnešė modernų pikapų dizainą, didesnį komfortą ir patikimumą, tačiau reikalavo daugiau dėmesio priežiūrai. Automobilis buvo populiarus dėl savo universalumo, tačiau kai kurie trūkumai, kaip sudėtingesnis aptarnavimas ir didelės degalų sąnaudos, galėjo tapti iššūkiu kai kuriems savininkams.