Reklama

Ford F-150 8-oji karta (2015 m.–iki šiol): Technologijų proveržis ir ateities pikapas

F-150 8-oji karta (2015 m.–iki šiol)

F-150 8-oji karta (2015 m.–iki šiol)


Įvertinimas: 0
(0)

„Ford F-150“ 8-oji karta, pradėta gaminti 2015 metais ir tęsiama iki šiol, pažymi didžiausią technologinį šuolį „Ford“ pikapų istorijoje. Šis modelis ne tik išlaikė savo klasikinį patikimumą ir gebėjimą atlikti sunkius darbus, bet ir pristatė revoliucinius patobulinimus tiek dizaino, tiek technologijų, tiek medžiagų naudojimo srityse. 8-oji karta tapo pirmuoju F-150 modeliu, kuris naudojo beveik visiškai aliuminį kėbulą, o tai žymiai sumažino automobilio svorį ir padėjo pagerinti degalų efektyvumą.

Šis modelis taip pat pasižymi dideliu pasirinkimu variklių, įskaitant mažo darbinio tūrio, bet galingus variklius, kurie užtikrina puikų galios ir ekonomijos balansą. Be to, 8-oji karta buvo pirmasis F-150 modelis, turintis daug pažangių saugumo ir pagalbos vairuotojui funkcijų, tokių kaip adaptyvioji kruizo kontrolė ir automatinis avarinis stabdymas.

Varikliai ir techninės specifikacijos

F-150 8-ojoje kartoje buvo įdiegtos naujos technologijos, įskaitant mažesnio tūrio variklius su turbokompresoriais, kad būtų užtikrinta didesnė galia ir mažesnės degalų sąnaudos.

Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Privalumai Trūkumai
3,5 l V6 EcoBoost 213 kub. colių 325 Puikus galios ir degalų efektyvumo balansas Didesnės kainos už pažangią technologiją
2,7 l V6 EcoBoost 164 kub. colių 325 Kompaktiškas, galingas, puikus ekonomiškumas Didesnis variklio tūris nesuderinamas su kai kuriais modeliais
5,0 l V8 302 kub. colių 395 Didelė galia, tinkama sunkesniems darbams Didelės degalų sąnaudos
3,0 l V6 PowerStroke (dyzelinis) 182 kub. colių 250 Aukštas sukimo momentas, puikios traukos savybės Ribotas pasirinkimas (pasiekiamas ne visose šalyse)

8-oji karta pasižymi ne tik pažangiais varikliais, bet ir visų variklių versijose esančiomis 10 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis, užtikrinančiomis sklandų ir efektyvų perjungimą.

Ford F-150 8-oji karta (2015 m.–iki šiol): Technologijų proveržis ir ateities pikapas
Ford F-150 8-oji karta (2015 m.–iki šiol): Technologijų proveržis ir ateities pikapas

Privalumai

  1. Aukštos kokybės aliuminio kėbulas. Pirmą kartą naudojant beveik visiškai aliumininį kėbulą, F-150 tapo lengvesnis ir gerokai efektyvesnis degalų atžvilgiu, palyginti su ankstesniais modeliais.
  2. Naujos technologijos. 8-oji karta turi pažangias technologijas, tokią kaip Ford Co-Pilot360, adaptyvioji kruizo kontrolė, automatinis avarinis stabdymas ir parkavimosi pagalba.
  3. Didelė įvairovė. F-150 8-oje kartoje yra įvairių variklių pasirinkimų, kurių kiekvienas suteikia puikius našumo ir efektyvumo rodiklius pagal individualius poreikius.
  4. Patogumas ir komfortas. Patobulinta pakaba, geresnė izoliacija ir aukštos kokybės interjero medžiagos suteikia aukščiausio lygio komfortą, ypač ilgose kelionėse.

Trūkumai

  1. Kaina. Dėl naujų technologijų ir medžiagų naudojimo, 8-oji karta yra brangesnė nei ankstesnės kartos modeliai.
  2. Degalų sąnaudos. Nors varikliai buvo optimizuoti degalų efektyvumui, didesni V8 varikliai vis dar turi dideles degalų sąnaudas.
  3. Dėl aliuminio kėbulo gali kilti remonto sunkumų. Nors aliuminio kėbulas leidžia sumažinti svorį, jis taip pat gali būti brangesnis taisant smūgius ir kitus pažeidimus.
F-150 8-oji karta (2015 m.–iki šiol) Salonas
F-150 8-oji karta (2015 m.–iki šiol) Salonas

Dažniausi gedimai

  • Aliuminio kėbulas. Kai kurie savininkai pranešė apie kėbulo pažeidimus, kuriems reikalingas brangesnis remontas nei tradiciniams plieno kėbulams.
  • Elektronikos problemos. Kai kurios elektroninės sistemos, įskaitant parkavimo pagalbos sistemas ir prietaisų skydelius, kartais gali sukelti gedimus.
  • Degalų sistemos gedimai. Kai kurie modeliai turėjo problemų su degalų tiekimo sistema, ypač EcoBoost varikliuose, kai kurie purkštukai gali užsikimšti dėl nekokybiško kuro.

Apibendrinimas

F-150 8-oji karta (2015 m.–iki šiol) yra technologijų proveržis ir naujas etapas „Ford“ pikapų istorijoje. Aliuminio kėbulas, pažangios technologijos ir geresnė degalų ekonomija daro šį modelį itin patraukliu tiek verslo, tiek kasdieniams vartotojams. Tačiau ši karta taip pat reikalauja didesnių investicijų tiek į įsigijimą, tiek į galimą remontą, ypač susijusį su aliuminio kėbulo pažeidimais. Nepaisant to, F-150 8-oji karta išlieka vienu populiariausių ir patikimiausių pasirinkimų tarp pikapų.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą