Ford Focus Mk2 (2004–2011 m.) – Apžvalga
Antrosios kartos „Ford Focus“ (Mk2) buvo pristatytas 2004 metais ir gamintas iki 2011 m. Tai vienas iš populiariausių kompaktinės klasės automobilių Europoje. Šis modelis pelnė vairuotojų simpatijas dėl patogaus valdymo, ekonomiškumo ir funkcionalumo.
1. Dizainas ir interjeras
Išorės dizainas
#Ford Focus Mk2 yra didesnis nei pirmtakas. Jo linijos tapo elegantiškesnės, o dizainas – modernesnis. Modelis buvo siūlomas kaip hečbekas, sedanas ir universalas, todėl kiekvienas galėjo rasti savo poreikius atitinkantį kėbulą.
Interjeras
Viduje „Ford Focus Mk2“ yra patogus ir praktiškas, su daugybe vietos tiek priekyje, tiek gale. Tačiau apdailos medžiagos nėra prabangios – jos labiau orientuotos į funkcionalumą.
Privalumai:
- Ergonomiškas prietaisų skydelis.
- Didelė bagažinė (ypač universalo versijoje).
Trūkumai:
- Bazinės versijos turi gana kuklią įrangą.
- Kai kuriems gali pasirodyti triukšmingas salone.
2. Varikliai ir jų charakteristikos
„Ford Focus Mk2“ buvo siūlomas su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Lentelėje pateikiami populiariausi variantai:
Variklis | Tipas | Galia (AG) | Vidutinės sąnaudos (l/100 km) | 0–100 km/h (s) |
---|---|---|---|---|
1.4 Duratec | Benzinas | 80 | 6.6 | 14.1 |
1.6 Duratec | Benzinas | 100 | 6.9 | 11.9 |
2.0 Duratec | Benzinas | 145 | 7.5 | 9.2 |
1.6 TDCi | Dyzelinas | 109 | 4.5 | 11.1 |
2.0 TDCi | Dyzelinas | 136 | 5.5 | 9.3 |
Svarbu: Dyzeliniai varikliai, ypač 1.6 TDCi, yra taupūs, tačiau reikia atkreipti dėmesį į DPF filtro ir turbinos būklę.
3. Privalumai ir trūkumai
Privalumai:
- Puikios valdymo savybės: automobilis labai gerai valdomas ir stabilus posūkiuose.
- Erdvumas: daug vietos keleiviams ir bagažui.
- Platus variklių pasirinkimas: tinkantis tiek miestui, tiek ilgesnėms kelionėms.
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai.
Trūkumai:
- Korozija: ypač pažeidžiamos durų apačios ir ratų arkos.
- Elektronikos gedimai: retkarčiais pasitaiko prietaisų skydelio ir centrinio užrakto problemų.
- Garsas: benzininiai varikliai gali būti triukšmingi didesniais greičiais.
4. Technologijos ir įranga
„Ford Focus Mk2“ įranga priklauso nuo komplektacijos lygio. Aukštesnių versijų modeliai siūlė:
- Klimato kontrolę: dviejų zonų versija buvo siūloma kaip papildoma įranga.
- Šildomas priekinis stiklas: labai patogi funkcija žiemą.
- Kruizo kontrolę: naudingas priedas ilgesnėms kelionėms.
5. Dažniausiai pasitaikančios problemos
Nepaisant populiarumo, „Ford Focus Mk2“ turi keletą dažniausiai pasitaikančių problemų:
Problema | Paaiškinimas | Sprendimas |
---|---|---|
Korozija | Dažniausiai pasitaiko durelių ir ratų arkų srityse. | Reguliariai prižiūrėti ir apsaugoti. |
DPF filtro užsikimšimas | Dažniausiai dyzeliniuose varikliuose. | Reguliariai išvalyti ar pakeisti. |
Turbinos gedimai | Ypač 1.6 TDCi variklyje. | Tikrinti tepalo būklę ir lygį. |
Pakabos komponentai | Greitai dėvisi važinėjant prastais keliais. | Laiku pakeisti amortizatorius ir šarnyrus. |
6. Klausimas ir atsakymas
Klausimas: Ar verta rinktis „Ford Focus Mk2“ su 1.6 TDCi dyzeliniu varikliu?
Atsakymas: 1.6 TDCi variklis yra ekonomiškas ir tinkamas ilgoms kelionėms, tačiau svarbu užtikrinti tinkamą priežiūrą, nes DPF filtras ir turbina gali reikalauti papildomų investicijų.
7. Ką sužinojome?
„Ford Focus Mk2“ (2004–2011 m.) yra patikimas ir populiarus pasirinkimas tarp kompaktinės klasės automobilių. Jis puikiai tinka kasdieniam naudojimui dėl savo patogumo ir gerų valdymo savybių. Tačiau perkant naudotą modelį verta atkreipti dėmesį į korozijos ir elektronikos būklę, ypač jei tai dyzelinis variantas.