Reklama

Ford Transit Mk5 (2013 m.–iki šiol): Modernus ir universalus komercinis furgonas su pažangiausiomis technologijomis

Explorer 1-oji karta (1990–1994 m.)

Explorer 1-oji karta (1990–1994 m.)


Įvertinimas: 0
(0)

„Ford Explorer 1-oji karta“ (1990–1994 m.) buvo pirmasis didelis žingsnis Ford automobilių gamintojo link SUV (sportinių visureigių) rinkos užkariavimo. Sukurtas kaip atsakas į vis didėjančią populiarumą SUV kategorijoje, „Explorer“ tapo pirmuoju tikrai amerikietišku visureigiu, kuris sujungė miesto komfortą su tikru pravažumu ir atviru keliu skirtu nuotykiams. Modelis buvo pagrįstas „Ford Ranger“ pikapu, tačiau turėjo gerokai patobulintą interjerą, kurio dėka buvo ne tik praktiškas, bet ir patogus šeimoms bei kelionėms.

„Explorer“ tapo itin populiarus 1990-aisiais, nes pasiūlė galimybę vairuotojams išbandyti visureigio patogumą ir pravažumą užmiestyje ir bekelėje, tačiau išlaikė komfortą ir prabangą, būdingą vidutinės klasės šeimos automobiliams. Šis modelis buvo pirmas, kuris tapo masiniu pardavimų hitu, tvirtai įsitvirtinęs rinkoje kaip aukščiausios klasės SUV.

Varikliai ir techninės specifikacijos

„Explorer 1-oji karta“ buvo siūlomas su keliais įvairiais varikliais, kad atitiktų tiek norinčių pasiekti didesnę galią, tiek norinčių mažesnių degalų sąnaudų poreikius. Automobilis buvo įrengtas su tiek automatinėmis, tiek mechaninėmis pavarų dėžėmis, tačiau automatinė transmisija buvo dažniausiai pasirinkimas.

Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Privalumai Trūkumai
4,0 l V6 (benzininis) 4000 kub. cm 155 Galingas, geras pravažumas bekelėje Aukštesnės degalų sąnaudos
4,0 l V6 (benzininis) 4000 kub. cm 160 Geras traukos momentas, tinka ilgoms kelionėms Silpnesnis našumas mieste
2,9 l V6 (benzininis) 2900 kub. cm 135 Mažesnės degalų sąnaudos Silpnesnė trauka, mažesnė galia
4,0 l V6 (benzininis) 4000 kub. cm 145 Didelis našumas ir traukos momentas Mažesnis kuro efektyvumas

Pirmoji karta buvo puikus pasirinkimas tiems, kurie norėjo didesnio pravažumo ir galimybės važiuoti už įprastų kelių ribų. Tačiau varikliai nebuvo tokie ekonomiški kaip vėlesnių kartų, ypač su didesnėmis degalų sąnaudomis, ypač su galingesniais modeliais.

Ford Transit Mk5 (2013 m.–iki šiol): Modernus ir universalus komercinis furgonas su pažangiausiomis technologijomis
Ford Transit Mk5 (2013 m.–iki šiol): Modernus ir universalus komercinis furgonas su pažangiausiomis technologijomis

Privalumai

  1. Galingas variklis. 4,0 l V6 variklis užtikrino puikų našumą tiek miesto, tiek bekelės sąlygomis. Galia buvo pakankama tiek traukos momentui, tiek važiuojant dideliu greičiu, todėl „Explorer“ tapo idealus pasirinkimas tiems, kurie dažnai keliavo už miesto ribų.
  2. Pravažumas. Dėl savo tvirtos konstrukcijos ir aukštesnės prošvaisos, pirmasis „Explorer“ modelis buvo puikiai tinkamas važiuoti bekele. Šis automobilis tapo populiarus tarp žmonių, mėgstančių nuotykius už miesto ribų.
  3. Erdvus salonas. Pirmasis „Explorer“ buvo viena iš erdviausių transporto priemonių savo klasėje. Tai buvo ypač patogu šeimoms ir tiems, kurie dažnai vykdavo ilgesnėse kelionėse.
  4. Praktiškumas. Dėl didelės bagažinės ir galimybės vežti daug krovinio, „Explorer“ buvo itin praktiškas šeimos automobilis ir idealus pasirinkimas nuotykiams.

Trūkumai

  1. Aukštos degalų sąnaudos. Nors „Explorer“ pasižymėjo galingais varikliais, didelės degalų sąnaudos buvo pagrindinis trūkumas, ypač su galingesniais modeliais.
  2. Prasta manevringumas. Nors „Explorer“ buvo puikus dėl pravažumo, jo didelės dimensijos ir didelis svoris leido automobilį sunkiai manevruoti siauruose miesto keliuose ir stovėjimo aikštelėse.
  3. Saugumo problemos. Pradžioje buvo kelios saugos problemos, įskaitant susijusias su stabdžių sistema ir galimybę automobiliui paslysti per slidžias sąlygas. Šie klausimai vėliau buvo išspręsti kitose kartose.
Explorer 1-oji karta (1990–1994 m.) Salonas
Explorer 1-oji karta (1990–1994 m.) Salonas

Dažniausi gedimai

  • Elektronikos problemos. Kai kuriems pirmos kartos „Explorer“ modeliams pasitaikė elektronikos gedimų, tokių kaip valdymo blokų ir degalų tiekimo sistemų gedimai.
  • Pakabos gedimai. Dažnai pasitaikydavo problemų su pakaba, įskaitant amortizatorius ir spyruokles, kurios dėl automobilio svorio ir didesnio pravažumo dėvėjosi greičiau.
  • Vairavimo sistema. Dėl sudėtingos ir sunkių mechanizmų, kai kuriems modeliams būdavo problemų su vairo mechanizmais ir transmisijomis, kas galėjo sukelti papildomų išlaidų remontui.

Apibendrinimas

„Ford Explorer 1-oji karta“ (1990–1994 m.) buvo pirmasis didelis žingsnis, kuriuo Ford pasiekė SUV rinką, sujungdamas miesto komfortą su pravažumu bekelėje. Nors modelis buvo puikus pasirinkimas šeimoms, mėgstančioms nuotykius, ir tiems, kurie norėjo galingo ir erdvaus visureigio, tačiau jis taip pat susidūrė su keliais trūkumais, tokiais kaip aukštos degalų sąnaudos ir sunkus manevringumas mieste. Nepaisant to, „Explorer 1-oji karta“ tapo populiariu pasirinkimu ir išliko vienu iš svarbiausių „Ford“ istorijos modelių.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą