Reklama

Honda Accord 3-oji karta (1985–1989 m.): Stiliaus ir komforto evoliucija

Honda Accord 2-oji karta (1981–1985 m.): Patobulinta ir modernizuota klasika

Honda Accord 2-oji karta (1981–1985 m.): Patobulinta ir modernizuota klasika


Įvertinimas: 0
(0)

Honda Accord 3-oji karta, gaminta nuo 1985 iki 1989 metų, tapo svarbiu etapu Honda markės istorijoje. Šis modelis pasižymėjo dar didesniu komfortu, moderniu dizainu ir pažangiais technologiniais sprendimais. 3-oji karta buvo pirmasis Accord modelis, kuris buvo gaminamas su naujais inžineriniais sprendimais, užtikrinančiais geresnį važiavimo komfortą ir aukštesnį saugumo lygį.

Tai buvo pirmasis Accord modelis, kuris pasiekė pasaulinį pripažinimą ir užkariavo daug rinkų už Japonijos ribų. Šis modelis buvo pagamintas tiek su sedano, tiek su hečbeko kėbulu ir pasižymėjo didesniu patogumu ir įvairesniais variantais, kurie atitiko platesnę vartotojų auditoriją. Honda Accord 3-oji karta tapo konkurencingesnė su kitais vidutinės klasės automobiliais, tačiau vis tiek išliko patikima ir universali transporto priemonė.

Dizainas ir komfortas

Honda Accord 3-oji karta buvo žingsnis į priekį dizaino srityje, nes buvo pasiūlytas modernesnis ir dinamiškesnis automobilio siluetas. Šio modelio linijos tapo šiek tiek kampuotesnės, o priekiniai žibintai įgavo aiškesnį, išraiškingesnį dizainą. Salono erdvė buvo išplėsta, o apdailos kokybė pagerinta, suteikiant aukštesnį komforto lygį.

Be to, Honda didelį dėmesį skyrė garsui ir vibracijoms – automobilis tapo tyliau veikiančiu, o salone buvo patobulinta izoliacija nuo išorinių triukšmų. Patobulintos sėdynės ir reguliuojamos vairuotojo pozicijos užtikrino, kad ilgesnės kelionės būtų komfortiškesnės.

Varikliai ir techninės specifikacijos

Honda Accord 3-oji karta buvo aprūpinta pažangiais varikliais, kurie užtikrino tiek galingumą, tiek degalų efektyvumą. Buvo pasiūlyti keli variklio variantai, įskaitant galingesnius 1,8 litro ir 2,0 litro motorus.

  1. 1,6 litro 4 cilindrų variklis (90 AG) – ekonomiškas ir patikimas variklis, idealus kasdieniam naudojimui.
  2. 1,8 litro 4 cilindrų variklis (105 AG) – vidutinio galingumo variantas, užtikrinantis gerą dinamiką.
  3. 2,0 litro 4 cilindrų variklis (120 AG) – aukštesnės galios variklis, tinkamas tiems, kurie norėjo daugiau sportinių savybių ir dinamiškesnio vairavimo.
Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Kuro tipas Kuro ekonomija (mieste) Kuro ekonomija (užmiestyje)
1,6 l 4 cilindrų variklis 1600 kub. cm 90 Benzinas 8,0 l/100 km 6,0 l/100 km
1,8 l 4 cilindrų variklis 1800 kub. cm 105 Benzinas 7,5 l/100 km 5,8 l/100 km
2,0 l 4 cilindrų variklis 2000 kub. cm 120 Benzinas 8,2 l/100 km 6,3 l/100 km
Honda Accord 3-oji karta (1985–1989 m.): Stiliaus ir komforto evoliucija
Honda Accord 3-oji karta (1985–1989 m.): Stiliaus ir komforto evoliucija

Privalumai

  1. Aukštas komforto lygis. Honda Accord 3-oji karta buvo žymiai patogesnė nei ankstesni modeliai, su daugiau erdvės, geresne sėdynių ergonomika ir tyliau veikiančia sistema. Tai padarė ją idealiu pasirinkimu tiek kasdieniam naudojimui, tiek ilgesnėms kelionėms.
  2. Paprasta priežiūra ir patikimumas. Kaip ir visi Honda modeliai, Accord 3-oji karta pasižymėjo labai geru patikimumu ir ilgaamžiškumu. Automobilis reikalavo mažai priežiūros ir galėjo tarnauti daugelį metų, jei buvo tinkamai prižiūrimas.
  3. Modernūs technologiniai sprendimai. Honda įdiegė naujausias technologijas, tokias kaip elektroninė degalų tiekimo sistema ir naujas pakabos sprendimas, kurie pagerino važiavimo kokybę ir saugumą.

Trūkumai

  1. Kiek didesnė kaina. Dėl naujų technologijų ir patobulinimų, Honda Accord 3-oji karta buvo šiek tiek brangesnė nei ankstesni modeliai, kas galėjo būti nepalanku kai kuriems potencialiems pirkėjams.
  2. Aukštos priežiūros išlaidos. Nors patikimumas buvo aukštas, kai kurie modeliai reikalavo brangesnės priežiūros dėl sudėtingesnių variklių ir technologijų.
  3. Vairavimo dinamika. Nors automobilis buvo patogus ir komfortiškas, kai kurie vairuotojai norėjo daugiau sportinių savybių ir sportinio važiavimo, kurių Accord 3-oji karta galbūt neturėjo.
Accord 3-oji karta (1985–1989 m.) Inside
Accord 3-oji karta (1985–1989 m.) Inside

Dažniausi gedimai

  • Korozija. Kaip ir ankstesni Honda modeliai, kai kurie Accord 3-osios kartos automobiliai patyrė korozijos problemas, ypač aplink sparnus ir dugną.
  • Amortizatorių dėvėjimasis. Dėl ilgo naudojimo ir kelionės per nelygius kelius, kai kuriems savininkams buvo reikalinga amortizatorių keitimas.
  • Elektronikos gedimai. Kai kurie savininkai susidūrė su elektronikos problemomis, ypač su elektroninėmis degalų tiekimo sistemomis ir kitais variklio valdymo komponentais.

Apibendrinimas

Honda Accord 3-oji karta (1985–1989 m.) buvo svarbus žingsnis į priekį Honda automobilių vystymosi kelyje. Su naujais technologiniais sprendimais, komfortu ir patikimumu, šis modelis buvo itin populiarus tiek Japonijoje, tiek užsienyje. Išsiskyręs savo didesne erdve, geresniu patogumu ir moderniu dizainu, Accord 3-oji karta tapo automobiliu, kuris galėjo patenkinti įvairių vartotojų poreikius.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą