Honda Accord 4-oji karta (1989–1993 m.): Nauji horizontai ir komforto lygis
Honda Accord 4-oji karta, gaminta nuo 1989 iki 1993 metų, buvo dar viena didelė pažanga Honda automobilių linijoje. Ši karta išsiskyrė savo inovatyviu dizainu, pažangiomis technologijomis ir aukštu patikimumu. Nors 4-oji karta išlaikė daugumą ankstesnių modelių savybių, ji buvo žymiai modernesnė tiek vizualiai, tiek technologiškai.
Honda Accord 4-oji karta buvo sukurta siekiant suteikti vartotojams dar daugiau komforto, erdvės ir vairavimo malonumo. Jame buvo patobulinta salono apdaila, varikliai tapo efektyvesni, o saugumo technologijos – patikimesnės. Be to, šis modelis buvo gaminamas ne tik su sedano kėbulu, bet ir su hečbeko variantu, kuris padėjo pasiekti platesnę vartotojų auditoriją.
Dizainas ir komfortas
Honda Accord 4-oji karta išsiskyrė šiuolaikišku dizainu ir geresnėmis proporcijomis, palyginti su ankstesniais modeliais. Automobilio kėbulas buvo šiek tiek platesnis ir ilgesnis, todėl salone atsirado daugiau vietos tiek priekinėje, tiek galinėje sėdynių eilėje. Didesnė erdvė ir komforto lygio patobulinimai, tokie kaip kokybiškesnė apdaila ir ergonomiškesnės sėdynės, padarė šį modelį dar patrauklesnį.
Salone buvo naudojami aukštos kokybės audiniai ir plastikai, kurie suteikė automobilio interjerui rafinuotą išvaizdą. Taip pat buvo patobulintas garsų ir vibracijų slopinimas, todėl automobilis tapo dar tylesnis ir komfortiškesnis kelionėse.
Varikliai ir techninės specifikacijos
Honda Accord 4-oji karta buvo aprūpinta patobulintais varikliais, kurie užtikrino geresnį našumą ir degalų efektyvumą. Šiame modelyje buvo siūlomi tiek 4 cilindrų, tiek 6 cilindrų varikliai, kurie suteikė pirkėjams daugiau pasirinkimo galimybių.
- 1,6 litro 4 cilindrų variklis (105 AG) – pagrindinis variklio pasirinkimas, suteikiantis pakankamą galią ir degalų efektyvumą.
- 1,8 litro 4 cilindrų variklis (122 AG) – vidutinio galingumo variantas, kuris buvo populiarus tarp vairuotojų, ieškančių balansą tarp galios ir degalų ekonomijos.
- 2,0 litro 4 cilindrų variklis (135 AG) – galingesnis variklis, suteikiantis daugiau dinamikos ir sportiškesnį važiavimo jausmą.
- 2,2 litro 4 cilindrų variklis (145 AG) – didesnė galia ir geresnės važiavimo savybės.
- 2,7 litro 6 cilindrų variklis (160 AG) – galingas variklis, skirtas tiems, kurie ieškojo daugiau galios ir našumo.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Kuro tipas | Kuro ekonomija (mieste) | Kuro ekonomija (užmiestyje) |
---|---|---|---|---|---|
1,6 l 4 cilindrų variklis | 1600 kub. cm | 105 | Benzinas | 8,0 l/100 km | 6,2 l/100 km |
1,8 l 4 cilindrų variklis | 1800 kub. cm | 122 | Benzinas | 7,5 l/100 km | 5,9 l/100 km |
2,0 l 4 cilindrų variklis | 2000 kub. cm | 135 | Benzinas | 8,2 l/100 km | 6,5 l/100 km |
2,2 l 4 cilindrų variklis | 2200 kub. cm | 145 | Benzinas | 8,5 l/100 km | 6,8 l/100 km |
2,7 l 6 cilindrų variklis | 2700 kub. cm | 160 | Benzinas | 9,0 l/100 km | 7,2 l/100 km |
Privalumai
- Gerokai pagerintas komfortas. Honda Accord 4-oji karta pasižymėjo didesne vidine erdve, patogesnėmis sėdynėmis ir aukštesne salono apdailos kokybe, kas suteikė vairuotojams ir keleiviams malonesnį važiavimą.
- Modernūs technologiniai patobulinimai. Ši karta įtraukė naujas technologijas, įskaitant patobulintą variklių valdymą, elektroninę degalų tiekimo sistemą ir geresnį klimato kontrolės sistemų veikimą.
- Patikimumas ir ilgaamžiškumas. Kaip ir ankstesni Honda modeliai, 4-oji Accord karta išsiskyrė savo ilgaamžiškumu ir patikimumu. Su tinkama priežiūra, šis automobilis galėjo tarnauti daug metų.
Trūkumai
- Didėjanti kaina. Dėl patobulintų technologijų ir komforto funkcijų, Honda Accord 4-oji karta tapo brangesnė, todėl kai kurie potencialūs pirkėjai galėjo pasirinkti kitus, pigesnius modelius.
- Sunkesnis vairavimas. Kai kurie vairuotojai galėjo pastebėti, kad automobilis buvo šiek tiek sunkesnis ir mažiau dinamiškas nei ankstesni modeliai, ypač su didesniais varikliais.
- Pats modelis gali atrodyti pasenęs. Nors dizainas buvo modernus tuo metu, kai kurie vartotojai, ypač vėlesniais metais, galėjo laikyti automobilį senamadišku.
Dažniausi gedimai
- Korozija. Kai kuriuose Accord 4-osios kartos modeliuose buvo pastebima korozijos problema, ypač aplink sparnus ir dugną.
- Amortizatorių nusidėvėjimas. Kai kurie savininkai susidūrė su amortizatorių ir kitų pakabos dalių nusidėvėjimu, kas galėjo turėti įtakos važiavimo komfortui.
- Elektronikos gedimai. Elektronikos sistema buvo šiek tiek sudėtingesnė, todėl kai kuriuose modeliuose galėjo pasireikšti elektronikos gedimai, pvz., variklio valdymo sistemos ar klimato kontrolės problemos.
Apibendrinimas
Honda Accord 4-oji karta (1989–1993 m.) buvo reikšmingas žingsnis į priekį, kai kalbama apie komfortą, technologijas ir patikimumą. Didesnė erdvė, aukštesnė apdailos kokybė ir naujos technologijos padarė šį modelį labai patraukliu pasirinkimu tiems, kurie ieškojo patikimo ir komfortiško automobilio. Nors jis tapo brangesnis ir kai kurie modeliai turėjo techninių problemų, tačiau dėl savo ilgaamžiškumo ir patikimumo, Accord 4-oji karta išlieka gerbiamu modeliu.