Honda Accord 6-oji karta (1997–2002 m.): Patikimumo ir universalumo era
Honda Accord 6-oji karta, gaminta nuo 1997 iki 2002 metų, tapo dar vienu svarbiu žingsniu kompanijos istorijoje. Šis modelis išsiskyrė atnaujintu dizainu, patobulintais varikliais ir aukštesne komforto bei technologijų kokybe. Accord 6-oji karta buvo siūloma įvairiose pasaulio rinkose su nedideliais regioniniais skirtumais. Modelis pelnė pagyrų už praktiškumą, patikimumą ir išskirtinį vairavimo patogumą.
Kėbulo tipų pasirinkimas apėmė sedanus, kupė ir universalus, o tai dar labiau išplėtė šio modelio auditoriją.
Dizainas ir interjeras
6-osios kartos Accord pasižymėjo elegantišku, bet kartu santūriu dizainu. Automobilio linijos tapo aptakesnės ir aerodinamiškesnės, o šviesų dizainas buvo atnaujintas pagal 2000-ųjų pradžios stiliaus tendencijas.
Viduje vairuotojai ir keleiviai galėjo mėgautis erdvesniu salonu ir ergonomiškai išdėstytomis valdymo priemonėmis. Apdailai buvo naudojamos geresnės kokybės medžiagos, o kai kuriuose variantuose buvo siūlomi odiniai salonai ir medžio imitacijos detalės.
Varikliai ir techninės specifikacijos
Honda Accord 6-oji karta buvo komplektuojama su įvairiais varikliais, pritaikytais skirtingoms rinkoms. Europoje populiarūs buvo dyzeliniai varikliai, o JAV rinkoje dominavo benzininiai agregatai.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Kuro tipas | Kuro ekonomija (mieste) | Kuro ekonomija (užmiestyje) |
---|---|---|---|---|---|
1,8 l 4 cilindrų variklis | 1849 kub. cm | 116 | Benzinas | 8,5 l/100 km | 6,5 l/100 km |
2,0 l 4 cilindrų variklis | 1997 kub. cm | 147–152 | Benzinas | 9,0 l/100 km | 7,0 l/100 km |
2,3 l 4 cilindrų VTEC variklis | 2254 kub. cm | 150–160 | Benzinas | 9,5 l/100 km | 7,2 l/100 km |
3,0 l V6 variklis | 2997 kub. cm | 200 | Benzinas | 11,0 l/100 km | 8,0 l/100 km |
2,0 l dyzelinis variklis | 1994 kub. cm | 105–115 | Dyzelinas | 6,5 l/100 km | 5,0 l/100 km |
Privalumai
- Patikimumas. 6-osios kartos Accord buvo itin patikimas, o jo varikliai tarnavo ilgus metus su minimalia priežiūra.
- Komfortas. Salono erdvumas ir kokybiškos medžiagos leido jaustis patogiai net ir ilgose kelionėse.
- Variklių pasirinkimas. Platus variklių spektras suteikė galimybę rinktis modelį pagal vairavimo stilių ir poreikius.
- Universalumas. Kėbulo tipų įvairovė (sedanas, kupė, universalas) patenkino skirtingus vartotojų poreikius.
Trūkumai
- Korozija. Kaip ir ankstesniuose modeliuose, kai kurie kėbulo elementai buvo linkę rūdyti, ypač drėgnose ir šaltose klimato zonose.
- Brangesnė priežiūra. Nors varikliai buvo patikimi, tam tikros dalys, tokios kaip VTEC sistemos komponentai, reikalavo brangesnių taisymų.
- Triukšmas. Ilgainiui važiuoklės triukšmas galėjo tapti pastebimesnis.
Dažniausi gedimai
- Aušinimo sistemos problemos. Radiatorių ir aušinimo skysčio žarnų nuotėkiai buvo gana dažni.
- Elektronikos gedimai. Klimato kontrolės ir prietaisų skydelio apšvietimo problemos pasitaikė ne viename modelyje.
- Amortizatorių susidėvėjimas. Šis gedimas buvo ypač dažnas universalų modeliuose.
Apibendrinimas
Honda Accord 6-oji karta (1997–2002 m.) išsiskyrė kaip patikimas, praktiškas ir komfortiškas automobilis, kuris tinka tiek kasdieniam naudojimui, tiek ilgesnėms kelionėms. Platus variklių ir kėbulo tipų pasirinkimas bei aukšta surinkimo kokybė padarė šį modelį vienu populiariausių vidutinės klasės automobilių. Nors kai kurie trūkumai, tokie kaip korozija ar aukštesnės eksploatacijos išlaidos, buvo pastebimi, šio modelio privalumai dažniausiai nusverdavo neigiamus aspektus.