Nissan GT-R R33 (1995–1998 m.): Apžvalga, Trūkumai ir Privalumai
„Nissan GT-R R33“, gamintas 1995–1998 m., yra antroji „Skyline GT-R“ karta su „Godzilla“ pravarde. Tai buvo evoliucinis patobulinimas po garsiojo R32, kuris pasižymėjo dar geresne dinamika, pažangesne technologija ir patobulintu stabilumu. Šis modelis vis dar išlieka geidžiamas tarp automobilių entuziastų. Apžvelgsime jo stipriąsias ir silpnąsias vietas, techninius duomenis ir priežiūros ypatumus.
Variklio Tipai ir Techniniai Duomenys
R33 GT-R paveldėjo galingą RB26DETT variklį, tačiau patobulino jį, siekiant dar geresnių rezultatų. Žemiau pateikiami techniniai duomenys:
Variklis | Darbinis tūris (L) | Galia (AG) | Sukimo momentas (Nm) | Transmisija |
---|---|---|---|---|
RB26DETT | 2.6 | 276 | 368 | 5 pavarų mechaninė |
Privalumai
- Patobulinta Stabilumo Sistema: R33 buvo pirmasis GT-R modelis su patobulinta „ATTESA E-TS Pro“ visų varančiųjų ratų sistema, kuri geriau paskirstė sukibimą posūkiuose.
- Aukštesnis Komforto Lygis: Lyginant su R32, R33 turėjo geriau izoliuotą saloną, daugiau erdvės ir patogesnes sėdynes.
- Kėbulo Stiprumas: Tvirtesnė važiuoklė ir ilgesnė ratų bazė padidino automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu.
- Legendinis Variklis: RB26DETT buvo dar patikimesnis ir tinkamas tobulinimui, leidžiantis pasiekti iki 600 AG ir daugiau.
- Aukštas Patikimumas: Net ir dabar, tinkamai prižiūrimi R33 modeliai gali važinėti be rimtų gedimų.
Trūkumai ir Gedimai
- Didesnis Svoris: R33 buvo sunkesnis už R32, dėl ko kai kurie vairuotojai jautėsi mažiau sportiškai.
- Amžius: Kaip ir kiti „Skyline“ modeliai, R33 dažnai turi problemų su korozija, ypač važiuoklės ir arkų srityse.
- Alyvos Siurblys: Silpna alyvos siurblio konstrukcija išlieka problema, jei variklis stipriai apkraunamas.
- Brangios Atsarginės Dalys: Autentiškos detalės tampa vis retesnės ir brangesnės.
- Kuro Sąnaudos: Galingas variklis ir AWD sistema sunaudoja nemažai degalų, vidutiniškai apie 13–15 l/100 km.
Patvarumas ir Priežiūra
GT-R R33 yra itin patikimas automobilis, tačiau reikalauja reguliarios priežiūros. Pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas alyvos keitimui, variklio aušinimo sistemai ir transmisijai. Svarbu stebėti koroziją ir naudoti kokybiškas atsargines dalis, ypač jei automobilis naudojamas sportiškai.
Įdomūs Faktai
- „Nissan GT-R R33“ buvo pirmasis serijinis automobilis, kuris oficialiai įveikė „Nürburgring Nordschleife“ trasą per mažiau nei 8 minutes.
- Šio modelio dizainas buvo optimizuotas naudojant vėjo tunelius, siekiant pagerinti aerodinamiką.
- R33 buvo siūlomas su retu „LM Limited“ leidimu, skirtu paminėti „Le Mans“ lenktynių dalyvavimą.
Ką Sužinojome?
„Nissan GT-R R33“ yra solidus žingsnis pirmyn po R32, siūlantis daugiau komforto, geresnę dinamiką ir patikimumą. Nors jis yra sunkesnis ir mažiau sportiškas nei pirmtakas, jo stabilumas, technologijos ir modifikavimo potencialas jį padaro vienu iš įdomiausių 90-ųjų sportinių automobilių. Jei vertinate GT-R seriją, R33 yra vertas dėmesio dėl savo balanso tarp kasdienio patogumo ir lenktynių trasų galimybių.