Reklama

Nissan Pathfinder 1-oji karta (1985–1995 m.): Apžvalga, privalumai, trūkumai ir variklio tipai

Pathfinder 1-oji karta (1985–1995 m.)

Pathfinder 1-oji karta (1985–1995 m.)


Įvertinimas: 0
(0)

Nissan Pathfinder 1-oji karta buvo pristatyta 1985 metais ir buvo vienas iš pirmųjų bandymų sukurti kompaktišką visureigį, kuris būtų skirtas tiek kasdieniam naudojimui, tiek nuotykių ieškotojams. Pathfinder buvo sukurtas kaip universali transporto priemonė, pasižyminti aukštu pravažumu, tačiau išlaikant patogumą kelionėse ir miesto aplinkoje. Pirmasis modelis tapo tikru revoliuciniu žingsniu Nissan, nes jis buvo vienas pirmųjų visureigių, kurie galėjo konkurencingai varžytis su kitais tuo metu populiariais modeliais.


Bendra informacija

Pirmasis Pathfinder buvo paremtas Nissan D21 platforma, kuri taip pat buvo naudojama Datsun 720 pikape. Pathfinder buvo sukurtas su patvaria pakaba, kad galėtų lengvai įveikti sudėtingas vietoves, tačiau išlaikytų komfortą mieste. Pirmoji karta buvo prieinama tiek su 3-durų, tiek su 5-durų kėbulu, suteikdama daugiau pasirinkimo vartotojams. Šis modelis buvo gerai priimtas dėl savo tvirtumo, bet ir dėl patogumo, todėl greitai tapo populiarus tiek JAV, tiek Europoje.


Privalumai

  1. Tvirtumas ir patikimumas: Pathfinder 1-oji karta buvo sukurta kaip tvirtas ir patikimas visureigis, kuris puikiai tiko tiek miestui, tiek ilgesnėms kelionėms ir net sudėtingiems maršrutams. Dėl tvirtos pakabos ir geros prošvaisos, šis automobilis sugebėjo įveikti daug sunkesnes sąlygas nei kai kurie konkurentai.
  2. Didelis vidinis erdvės pasiūlymas: Nepaisant to, kad tai buvo kompaktiškas visureigis, Pathfinder pasižymėjo gana didele erdve tiek keleiviams, tiek bagažui. Ypač 5-durė versija, turinti papildomą bagažo erdvę ir galimybę vežti daugiau žmonių, buvo labai vertinama.
  3. Lengvas vairavimas: Pathfinder, nors ir turėjo aukštesnį kėbulą, buvo palyginti lengvas vairuoti, palyginti su kai kuriais kitais konkurentais to meto rinkoje. Gerai subalansuota pakaba ir vairo mechanizmas leido patogiai valdyti automobilį tiek mieste, tiek bekelėje.
  4. Visų varančiųjų ratų sistema (AWD): Pathfinder buvo prieinamas su visų varančiųjų ratų sistema (AWD), kas buvo svarbus privalumas tiems, kurie planavo naudoti automobilį įvairiose kelio sąlygose. Ši sistema padidino automobilio pravažumą ir saugumą esant sudėtingoms oro sąlygoms.
  5. Palyginamai mažos priežiūros išlaidos: Pirmasis Pathfinder buvo gana paprastas mechaniniu požiūriu, todėl remonto ir priežiūros išlaidos buvo žemesnės nei kai kuriuose kitose tuo metu esančiuose visureigiuose. Dėl to jis buvo vertinamas kaip patikimas ir ekonomiškas pasirinkimas.

Pathfinder 1-oji karta (1985–1995 m.) Salonas
Pathfinder 1-oji karta (1985–1995 m.) Salonas

Trūkumai

  1. Mažas degalų ekonomiškumas: Nors Pathfinder 1-oji karta buvo tvirtas ir gebėjo įveikti sudėtingus maršrutus, jo degalų sąnaudos buvo didesnės nei daugelyje kitų kompaktiškų visureigių. Dėl šios priežasties kai kuriems vairuotojams tai galėjo tapti trūkumu.
  2. Ne taip rafinuotas interjeras: Pirmasis Pathfinder pasižymėjo tvirtu, bet gana paprastu interjeru. Plastikinių detalių ir paprastos apdailos sprendimai nebuvo labai rafinuoti, palyginti su kai kuriais konkurentais. Tai galėjo būti trūkumas tiems, kurie vertino aukštesnę kokybę.
  3. Triukšmingas variklis ir važiavimo komfortas: Kai kurie vairuotojai pastebėjo, kad variklio darbas gali būti gana triukšmingas, o važiavimo komfortas, ypač ilgesnėse kelionėse, nebuvo toks aukštas kaip kai kuriuose kitose to laikmečio automobiliuose.
  4. Bagažo talpa ribota: Nors pirmasis Pathfinder turėjo erdvų interjerą, bagažo talpa buvo ribota, ypač 3-durėje versijoje, kur bagažo erdvė buvo mažesnė.

Variklio tipai ir techninės charakteristikos

Variklis Galia (AG) Sukimo momentas (Nm) Kuro sąnaudos (mišrios, l/100 km)
2.4 L 4 cilindrų (benzinas) 103 168 12.0–13.5
3.0 L V6 (benzinas) 150 234 13.0–14.5

Gedimai ir tipiniai trūkumai

  1. Variklio problemos: Kai kurie pirmos kartos Pathfinder modeliai patyrė variklio problemų, ypač susijusių su uždegimo sistema ir kuro tiekimo sistemomis. Tai galėjo sukelti variklio veikimo netolygumus ar užsidegimus.
  2. Kritulių poveikis varikliui: Kai kurie Pathfinder modeliai buvo jautrūs vandens patekimo į variklį problemoms, ypač esant ekstremalioms oro sąlygoms. Tai galėjo sukelti papildomų remontų poreikį.

Kaip išvengti problemų?

  • Reguliarus techninis aptarnavimas: Atsižvelgiant į tai, kad pirmos kartos Pathfinder buvo mechaniniu požiūriu paprastesnis, reguliarus techninis aptarnavimas padės užtikrinti jo ilgalaikį veikimą ir išvengti galimų variklio ar transmisijos gedimų.
  • Kontroliuoti variklio sistemą: Patikrinus ir išlaikant kuro tiekimo ir uždegimo sistemas geros būklės, galima išvengti dažnų variklio gedimų.

Ką sužinojome?

Nissan Pathfinder 1-oji karta (1985–1995 m.) buvo tvirtas ir praktiškas visureigis, kuris užkariavo vairuotojų širdis dėl savo pravažumo, patikimumo ir funkcionalumo. Nors šis modelis turi kelis trūkumus, tokius kaip didesnės kuro sąnaudos ir ribota bagažo talpa, jo išskirtinis tvirtumas ir sugebėjimas įveikti sudėtingus kelio paviršius tapo jo didžiuliu privalumu.


Klausimas ir atsakymas
Klausimas: Kuo skiriasi Nissan Pathfinder 1-oji karta nuo konkurentų, tokių kaip Toyota 4Runner?
Atsakymas: Nissan Pathfinder 1-oji karta išsiskyrė savo patogumu kasdieniam naudojimui ir kompaktiškumu, tuo tarpu Toyota 4Runner buvo šiek tiek tvirtesnis ir labiau orientuotas į bekelės vairavimą. Pathfinder buvo geresnis pasirinkimas šeimoms, kurios norėjo subalansuoto visureigio, kuris galėtų atlikti tiek miesto, tiek lengvas bekelės užduotis.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą