Nissan Rogue 2-oji karta (2014–2020 m.): Apžvalga, privalumai, trūkumai ir variklio tipai
Nissan Rogue 2-oji karta pasirodė 2014 metais, kaip atsakas į augančią konkurenciją kompaktiškų SUV segmente. 2-oji karta žymiai pasikeitė, palyginti su pirmtaku: tiek dizainu, tiek technologijomis. Nissan padarė didelę pažangą tobulindamas šį modelį, kad jis atitiktų naujausius rinkos reikalavimus ir išliktų konkurencingas. Didesnė komforto, saugumo ir technologijų integracija, kartu su didesne erdve ir patogesniu važiavimu, buvo pagrindiniai šios kartos privalumai.
Bendra informacija
2-oji Nissan Rogue karta tapo dar populiaresnė, nes automobilis pasiūlė vairuotojams daugybę modernių funkcijų ir techninių sprendimų, kurių neturėjo pirmoji karta. Išorinis dizainas tapo modernesnis ir dinamiškesnis, o interjeras – kokybiškesnis ir erdvesnis. Rogue taip pat tapo daug patrauklesnis dėl geresnės kuro ekonomijos, pagerintos garso izoliacijos ir naujų saugumo technologijų. Modelis buvo pasiūlytas su įvairiais įrenginių paketais ir net su 7 sėdimų vietų variantu, kas buvo didelis pliusas šeimoms.
Privalumai
- Išskirtinis komfortas ir patogumas: 2-oji Nissan Rogue karta pasižymi erdviu salonu ir gerai suprojektuotu interjeru, kuris užtikrina aukštą komforto lygį tiek priekyje, tiek gale. Be to, automobilio važiavimo komfortas gerokai pagerėjo dėl efektyvesnės garso izoliacijos ir švelnesnio pakabos nustatymo.
- Didesnė saugumo įranga: Nissan įdiegė daugiau pažangių saugumo funkcijų, tokių kaip „Forward Emergency Braking“ (priešpriešinės avarinės stabdymo sistema), „Blind Spot Warning“ (aklųjų zonų stebėjimo sistema), „Lane Departure Warning“ (stūmimo į juostą įspėjimo sistema) ir „Rear Cross Traffic Alert“ (galinio kryžminio eismo įspėjimo sistema). Tai labai pagerino bendrą saugumą ir padėjo Rogue tapti vienu iš saugiausių kompaktiškų SUV modelių.
- Gerai subalansuota kuro ekonomija: Lyginant su kitais kompaktiškais krosoveriais, 2-oji Rogue buvo ekonomiškesnė. Kuro sąnaudos buvo mažesnės, o su hibridiniais variantais (2017 m.) buvo pasiektas dar geresnis efektyvumas.
- Modernios technologijos: Naujasis 2-ojo Rogue modelis pasiūlė geresnį multimedijos ir informacijos sistemų rinkinį, įskaitant 7 colių ekraną, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ integraciją, taip pat „Bluetooth“ ir „USB“ jungtis.
- Papildomos sėdimų vietų galimybės: 2017 metais Rogue tapo pasiekiamas su 7 sėdimų vietų versija, kas buvo patrauklu šeimoms ir tiems, kuriems reikia daugiau vietos.
Trūkumai
- Galingumas ir valdymas: Kai kurie vairuotojai kritikavo Rogue galingumą, kuris buvo pakankamas kasdieniam naudojimui, tačiau nebuvo toks dinamiškas, kaip kai kurie konkurentai. 2.5 L variklis nebuvo labai galingas, o kai kurie vairuotojai pastebėjo, kad automobilis buvo šiek tiek vangus.
- Stabdžių sistemos problemos: Kai kurie Rogue 2-os kartos savininkai pranešė apie stabdžių sistemos problemas, kurios galėjo sukelti neskaidrumo jausmą arba nepakankamą stabdymo jėgą.
- Vidutinė bagažinė: Nors bagažinė buvo erdvi, kai kurie konkurentai turėjo didesnę bagažinę, ypač palyginti su Toyota RAV4 ar Honda CR-V, kas buvo trūkumas užimtų šeimų atžvilgiu.
- Kainos kilimas: 2-oji Rogue karta buvo šiek tiek brangesnė nei pirmtakė, ypač su aukštesnėmis komplektacijomis ir papildomomis funkcijomis. Tai galėjo būti problema tiems, kurie ieškojo labiau prieinamo varianto.
Variklio tipai ir techninės charakteristikos
Variklis | Galia (AG) | Sukimo momentas (Nm) | Kuro sąnaudos (mišrios, l/100 km) |
---|---|---|---|
2.5 L 4 cilindrų (įpurškimas) | 170 | 233 | 7.8–8.4 |
2.5 L 4 cilindrų (AWD) | 170 | 233 | 8.0–8.6 |
2.0 L Hibridas (2017–2020) | 176 | 249 | 5.7–6.0 |
Gedimai ir tipiniai trūkumai
- CVT transmisijos problemos: Nors CVT transmisija buvo patobulinta, kai kurie vairuotojai vis tiek pranešė apie trūkčiojimo ar „slydimo“ jausmą esant aukštiems greičiams arba per greitą pagreitį.
- Pakabos sistema: Nors automobilis buvo patogus ir tylesnis, kai kurie vairuotojai pastebėjo, kad pakabos sistema gali būti mažiau atspari nei kitų konkurentų, ypač važiuojant ilgesniais atstumais per nelygius kelius.
- Salono medžiagų kokybė: Kai kurie savininkai pastebėjo, kad salone naudojamos medžiagos buvo šiek tiek prastesnės kokybės nei kitų premium SUV modelių, ypač mažesnės komplektacijos variantuose.
Kaip išvengti problemų?
- Reguliarus techninis aptarnavimas: Atsižvelgiant į galimus CVT transmisijos ir stabdžių sistemos gedimus, svarbu atlikti reguliarias patikras ir užtikrinti, kad visos sistemos veiktų sklandžiai.
- Tinkama priežiūra ir valymas: Siekiant išlaikyti aukštą salono medžiagų kokybę, svarbu reguliariai valyti ir prižiūrėti sėdynes bei kitus interjero elementus.
Ką sužinojome?
Nissan Rogue 2-oji karta (2014–2020 m.) buvo didelis žingsnis į priekį, palyginti su pirmtaku. Ji pasižymėjo patobulintu dizainu, aukštesniu komforto ir saugumo lygiu, taip pat geresniais degalų sąnaudų rodikliais. Tačiau buvo ir keletas trūkumų, tokių kaip CVT transmisijos ir pakabos sistemos problemos. Nepaisant to, ši karta tapo vienu populiariausių kompaktiškų SUV modelių ir tinka šeimoms ir žmonėms, ieškantiems patikimo ir ekonomiško automobilio.
Klausimas ir atsakymas
Klausimas: Kuo Nissan Rogue 2-oji karta išsiskiria iš kitų kompaktiškų SUV?
Atsakymas: Nissan Rogue 2-oji karta išsiskiria savo moderniomis saugumo funkcijomis, geresniu važiavimo komfortu ir erdviu interjeru, taip pat papildomais 7 sėdimų vietų variantais, kurie yra patrauklūs šeimoms.