Toyota Camry 2-oji karta (1986–1991 m.): Sėkmingas modelio vystymas ir tobulėjimas
„Toyota Camry 2-oji karta“ (1986–1991 m.) buvo svarbus žingsnis, siekiant tobulinti pirmosios kartos modelį, ir tapo dar populiarusiu pasirinkimu tiek Japonijoje, tiek už jos ribų. Ši karta buvo sukurta su didesniu dėmesiu komfortui, saugumui ir vairavimo dinamikai, todėl ji tapo viena iš mėgstamiausių vidutinės klasės automobilių. Palyginti su pirmąja karta, 2-oji „Camry“ buvo didesnė, turėjo geresnį dizainą ir pasižymėjo didesniu pasitikėjimu už savo patikimumą ir efektyvumą.
„Camry 2-oji karta“ pasižymėjo modernesniu dizainu su apvalesnėmis formomis, kurias padėjo sukurti nauja platforma. Be to, šis modelis pasiūlė geresnę aerodinamiką, komfortą ir aukštesnį saugumo lygį, padidindamas vairavimo malonumą ir stabilumą.
Varikliai ir techninės specifikacijos
Palyginti su pirmąja karta, 2-oji „Camry“ turėjo didesnį variklių pasirinkimą ir buvo siūloma su galingesniais varikliais, kad užtikrintų geresnį našumą ir važiavimo komfortą. Dėl padidėjusio variklio pasirinkimo vairuotojai galėjo pasirinkti tarp ekonomiškų ir galingesnių modelių, priklausomai nuo savo poreikių.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Privalumai | Trūkumai |
---|---|---|---|---|
1,8 l I4 (benzininis) | 1800 kub. cm | 92 | Puikus degalų efektyvumas, geras komfortas | Mažesnė galia, ribotas dinamika |
2,0 l I4 (benzininis) | 2000 kub. cm | 110 | Geresnis našumas, patikimumas | Didesnės degalų sąnaudos |
2,4 l I4 (benzininis) | 2400 kub. cm | 116 | Galingesnis, stabilus valdymas | Aukštesnės priežiūros išlaidos |
3,0 l V6 (benzininis) | 3000 kub. cm | 150 | Aukšta galia, puikus dinamika ir komfortas | Aukštos degalų sąnaudos, brangesnė priežiūra |
Sistemos ir transmisija:
- 5 greičių mechaninė pavarų dėžė buvo standartinė daugumai modelių.
- 4 greičių automatinė pavarų dėžė buvo prieinama su galingesniais modeliais.
- Priekinė varoma ašis (FWD) užtikrino gerą valdymą ir stabilumą.
Privalumai
- Didesnis komfortas ir erdvė. 2-oji „Camry“ karta buvo erdvesnė nei pirmoji, pasižymėjo patogiu salonu ir daugiau vietos tiek priekyje, tiek gale.
- Galingesni varikliai. Galingesni varikliai, įskaitant V6 variantą, užtikrino geresnį našumą ir dinamiką, kurie buvo būtini siekiant konkuruoti su kitais vidutinės klasės automobiliais tuo metu.
- Patikimumas. „Toyota“ toliau puoselėjo savo reputaciją dėl patikimumo, ir 2-oji „Camry“ karta buvo žinoma dėl savo ilgaamžiškumo bei mažo gedimų dažnio.
- Saugumo įranga. Nors tai buvo dar ankstyvas laikotarpis, tačiau 2-ojoje „Camry“ kartoje buvo pradėtos įdiegti kai kurios saugumo sistemos, tokios kaip ABS, kurios vėliau tapo standartinėmis daugelyje automobilių.
Trūkumai
- Didesnės degalų sąnaudos. Nors 2-oji „Camry“ vis tiek buvo efektyvi, tačiau didesni varikliai, įskaitant V6, sukėlė didesnes degalų sąnaudas, palyginti su mažesniais 1,8 l arba 2,0 l varikliais.
- Vidutiniai vairavimo dinamikos rodikliai. Nors važiavimo komfortas buvo patobulintas, tačiau dinamiškumas ir sportiškumas nebuvo pagrindiniai šio modelio bruožai, palyginti su kitais konkurentais.
- Technologijų trūkumas. Nors buvo patobulinta saugumo įranga, 2-ojoje „Camry“ kartoje dar trūko šiuolaikinių technologijų, tokių kaip informaciniai ekranai, pažangios navigacijos sistemos ir pan.
Dažniausi gedimai
- Elektroninės sistemos. Kai kuriuose modeliuose buvo pastebėti elektronikos gedimai, ypač susiję su uždegimo sistema ir jutikliais.
- Pakabos sistema. Kai kurie savininkai pranešė apie pakabos gedimus, ypač susijusius su amortizatoriais ir spyruoklėmis, kurie galėjo nusidėvėti po kelerių metų naudojimo.
- Stabdžių sistema. Kai kuriuose modeliuose buvo pastebėta stabdžių susidėvėjimo problema, dėl kurios galėjo pasireikšti mažesnis efektyvumas.
Apibendrinimas
„Toyota Camry 2-oji karta“ (1986–1991 m.) buvo sėkmingas tobulinimo žingsnis po pirmosios kartos, kuris pasiūlė galingesnius variklius, geresnį komfortą ir patikimumą. 2-oji karta tapo svarbiu modeliu Toyota istorijoje ir padėjo „Camry“ tapti vienu iš geriausiai parduodamų vidutinės klasės automobilių pasaulyje. Nors turėjo tam tikrų trūkumų, tokių kaip aukštesnės degalų sąnaudos ir technologijų trūkumas, ši karta vis tiek išliko labai populiari dėl savo patikimumo ir ilgaamžiškumo.