Toyota Sequoia 1-oji karta (2000–2007 m.): Galingas ir erdvus visureigis
Toyota Sequoia 1-oji karta“ (2000–2007 m.) buvo pirmasis didelis visureigis, sukurtas Toyota, skirtas vidutinio ir didelio dydžio SUV rinkai. Pagrindinis tikslas buvo suteikti vartotojams aukštą komfortą, didelę keleivių erdvę ir galingus variklius, su kuriais būtų galima ne tik lengvai važiuoti mieste, bet ir įveikti sudėtingesnes keliones užmiestyje ar sunkesnėmis sąlygomis. Sequoia buvo paremta Toyota Tundra pikapu, todėl pasižymėjo tvirtu ir patikimu konstrukcijos pagrindu.
Sequoia buvo pasirinkimas šeimoms ir keliautojams, kurie ieškojo galingo, erdvaus ir patikimo visureigio. Nors tai buvo pirmas modelis, jis sugebėjo sukurti puikią reputaciją dėl savo patvarumo, komforto ir plataus pasirinkimo galimybių.
Dizainas ir komfortas
Pirmasis „Sequoia“ modelis turėjo gana tvirtą, didelį ir agresyvų dizainą, kuris atspindėjo visureigio prigimtį. Jo masyvi priekinė dalis, ryškios radiatoriaus grotelės ir dideli priekiniai žibintai suteikė tam tikrą autoritetą. Be to, „Sequoia“ turėjo didelį kelionės komfortą ir erdvę tiek pirmoje, tiek antroje sėdynių eilėse. Trečia sėdynių eilė buvo skirta vaikams ar trumpesnėms kelionėms, tačiau bendra automobilio vidinė erdvė buvo tikrai įspūdinga.
Interjeras pasižymėjo kokybiškomis medžiagomis ir praktiškumu, buvo daug erdvės bagažui ir saugykloms. Daug dėmesio buvo skirta komfortui ir funkcionalumui, su patogiais sėdynių reguliavimais, priekinių ir galinių klimato kontrolės sistemomis, taip pat aukštos kokybės garso sistema.
Varikliai ir techninės specifikacijos
„Sequoia 1-oji karta“ buvo siūloma su keliais variklio variantais, kad atitiktų skirtingus vairuotojų poreikius:
- 4,7 litro V8 variklis (271 AG) – pagrindinis pasirinkimas, pasižymintis gera galia ir patikimumu.
- 4,7 litro V8 variklis su didesne galia (282 AG) – šis variantas buvo geresnis pasirinkimas norintiems daugiau galios ir geresnių važiavimo savybių.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Kuro tipas | Kuro ekonomija (mieste) | Kuro ekonomija (užmiestyje) |
---|---|---|---|---|---|
4,7 l V8 | 4664 kub. cm | 271 | Benzinas | 15,6 l/100 km | 11,2 l/100 km |
4,7 l V8 (didesnė galia) | 4664 kub. cm | 282 | Benzinas | 16,0 l/100 km | 11,8 l/100 km |
Privalumai
- Patikimumas ir ilgaamžiškumas. „Sequoia“ buvo žinoma dėl savo ilgaamžiškumo ir patikimumo, ypač dėl Toyota reputacijos.
- Didelė erdvė ir komfortas. Automobilis buvo labai erdvus, suteikiantis komfortą tiek pirmos, tiek antros, tiek trečios sėdynių eilių keleiviams.
- Galingi varikliai. Didesnės galios V8 varikliai užtikrino puikų trauką ir galimybes vežti sunkesnius krovinius.
- Tvirtumas ir off-road galimybės. Atsižvelgiant į Tundra pagrindą, Sequoia buvo labai tvirta ir gerai susidorodavo su įvairiais keliais ir netgi lengvu off-road važiavimu.
Trūkumai
- Kuro sąnaudos. Kadangi „Sequoia“ buvo didelis ir galingas automobilis, jo kuro sąnaudos buvo gana didelės, ypač mieste.
- Manevringumas. Dėl didelio dydžio, manevringumas mieste ir aikštelėse buvo ribotas, ypač palyginus su mažesniais visureigiais.
- Trečios eilės sėdynės. Trečioji sėdynių eilė buvo skirta labiau vaikams, nes suaugusiesiems čia būdavo šiek tiek nepatogu ilgiau keliauti.
Dažniausi gedimai
- Klimato kontrolės sistema. Kai kuriems modeliams pasitaikė problemų su oro kondicionieriaus arba šildymo sistemos veikimu.
- Pakabos gedimai. Kai kurie savininkai pranešė apie pakabos komponentų nusidėvėjimą, ypač ilgesnėse kelionėse su dideliais kroviniais.
- Transmisijos problemos. Kai kuriuose 2000-2002 metų modeliuose pasitaikė transmisijos gedimų, ypač esant didesnėms apkrovoms.
Apibendrinimas
„Toyota Sequoia 1-oji karta“ buvo puikus pirmas žingsnis į didelių ir patikimų SUV pasaulį. Jis siūlė galingus variklius, didelę erdvę ir aukštą komforto lygį, tačiau dėl savo dydžio ir kuro sąnaudų gali būti ne pats geriausias pasirinkimas tiems, kurie ieško ekonomiškesnio kasdienio automobilio. Nepaisant to, „Sequoia“ buvo labai populiarus dėl savo patikimumo ir tvirtumo, o daugelis savininkų laikė jį ilgą laiką ir pasitikėjo juo įvairiose kelionėse.