Reklama

Toyota Supra 2-oji karta (1981–1986 m.): Galingas perėjimas į aukštesnį lygį

Supra Mk2 (1981–1986 m.)

Supra Mk2 (1981–1986 m.)


Įvertinimas: 0
(0)

Toyota Supra“ 2-oji karta, gaminta nuo 1981 iki 1986 metų, žymiai pagerino pirmosios kartos savybes ir tapo dar labiau sportiniu automobiliu. Tuo metu „Supra“ tapo ne tik stilingu, bet ir technologiškai pažangiu modeliu. 2-oji karta buvo sukurta remiantis pirmtakais, tačiau pasižymėjo geresne dinamikos kontrole, naujomis technologijomis ir dar galingesniais varikliais.

Pagrindinis 2-os kartos „Supra“ bruožas buvo tai, kad automobilis pradėjo tapti vis labiau nepriklausomas nuo „Toyota Celica“, su kuria buvo susijęs pirmoje kartoje. „Supra Mk2“ buvo žingsnis į priekį ne tik dizaino, bet ir techninių savybių atžvilgiu.

Dizainas ir komfortas

„Supra Mk2“ gavo ilgą ir žemą kėbulą, kuris išsiskyrė savo elegancija ir sportiškumu. Automobilis buvo pastebimai platesnis ir mažesnis nei pirmasis modelis, todėl vairavimas tapo dar dinamiškesnis. Dizaino pokyčiai apėmė ne tik išorę, bet ir interjerą – 2-ojoje kartoje buvo suteikta daugiau dėmesio vairuotojo komfortui, o prietaisų skydelis ir valdymo sistema buvo modernizuoti.

Varikliai ir techninės specifikacijos

2-oji karta buvo pasiūlyta su keliais variklio variantais, kurie pasižymėjo dar didesne galia nei pirmtakai. Pagrindinis modelis buvo aprūpintas 2,8 litro šešių cilindrų varikliu, kuris pasiekė gerą balansą tarp galios ir kuro sąnaudų. Taip pat buvo siūlomi ir turbininiai varikliai, kurie užtikrino dar didesnį našumą.

Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Kuro tipas Kuro ekonomija (mieste) Kuro ekonomija (užmiestyje)
2,8 l 6 cilindrų (naturali įsiurbimo sistema) 2759 kub. cm 145 Benzinas 12,0 l/100 km 8,3 l/100 km
2,8 l 6 cilindrų (turbo) 2759 kub. cm 180 Benzinas 14,0 l/100 km 9,5 l/100 km
Toyota Supra 2-oji karta (1981–1986 m.): Galingas perėjimas į aukštesnį lygį
Toyota Supra 2-oji karta (1981–1986 m.): Galingas perėjimas į aukštesnį lygį

Privalumai

  1. Galingesni varikliai. 2-ojoje kartoje buvo pasiekti reikšmingi galios pagerinimai, ypač su turbininiais varikliais, kurie suteikė „Supra“ dar daugiau dinamikos.
  2. Patogesnis interjeras. Interjeras tapo erdvesnis ir labiau orientuotas į vairuotojo patogumą, su naujomis technologijomis ir geresnėmis medžiagomis.
  3. Sportinės savybės. Gerai subalansuotas šasi ir puikus vairo jautrumas padarė „Supra Mk2“ labai tinkamu automobiliu sportiniams vairuotojams, ieškantiems dinamikos.
  4. Tobulesnis dizainas. „Supra Mk2“ dizainas buvo modernus ir sportiškas, su mažesniu kėbulu ir ilgais linijomis, kurios atspindėjo automobilio sportinį pobūdį.

Trūkumai

  1. Aukšta kaina. Dėl savo sportinių savybių ir galingų variklių 2-oji karta buvo brangesnė nei kai kurie kiti tuo metu gaminti automobiliai.
  2. Kuro sąnaudos. Didelės galios varikliai turėjo didesnes kuro sąnaudas, ypač mieste, kas galėjo būti nepatogu kasdieniam naudojimui.
  3. Patikimumo problemos. Nors „Supra Mk2“ buvo patikimas automobilis, kai kurie vairuotojai susidūrė su problemomis, susijusiomis su variklio ir transmisijos komponentais, ypač esant dideliam sukimo momentui.
Supra Mk2 (1981–1986 m.) Salonas
Supra Mk2 (1981–1986 m.) Salonas

Dažniausi gedimai

  • Variklio ir turbinos gedimai. Kai kuriuose modeliuose, ypač turbininiuose, buvo pastebėta, kad varikliai gali turėti problemų su alyvos sistema arba turbinomis, kas gali sukelti rimtesnes gedimo problemas.
  • Transmisijos problemos. Kai kurie vairuotojai skundėsi, kad automatinės pavarų dėžės modeliai buvo linkę į gedimus, ypač po ilgesnio naudojimo.
  • Vairo mechanizmo gedimai. Nors automobilis turėjo puikų vairo jautrumą, kai kurie savininkai susidūrė su vairo sistemos gedimais, kurie reikalavo remonto.

Apibendrinimas

„Toyota Supra“ 2-oji karta (1981–1986 m.) žymėjo svarbų žingsnį sportinių automobilių pasaulyje, pasiūlydama geresnį našumą, galingesnius variklius ir modernų dizainą. Nors automobilis turėjo savo trūkumų, kaip aukštas kainas ir dideles kuro sąnaudas, jis tapo vis populiaresnis tarp sportinių automobilių entuziastų. 2-oji karta buvo puikus „Toyota Supra“ evoliucijos etapas, kuriame buvo pasiekti svarbūs techniniai pasiekimai, kurie vėliau tapo „Supra“ modelių pavyzdžiais.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą