Ford F-150 4-oji karta (1992–1996 m.): Privalumai, trūkumai ir techninė apžvalga
Ketvirtosios kartos „Ford F-150“ (1992–1996 m.) įtvirtino šio modelio, kaip vieno populiariausių pikapų pasaulyje, statusą. Ši karta žymėjo reikšmingą perėjimą prie modernesnio dizaino ir didesnio dėmesio vairuotojo komfortui. Palyginti su ankstesne karta, automobilis pasižymėjo aptakesnėmis linijomis, ergonomiškesniu salonu ir patobulinta technine baze. F-150 išliko mėgstamas tiek darbui, tiek asmeniniam naudojimui.
Varikliai ir techninės specifikacijos
Ketvirtosios kartos F-150 buvo siūlomas su įvairiais benzininių ir dyzelinių variklių pasirinkimais, pritaikytais skirtingiems poreikiams.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Privalumai | Trūkumai |
---|---|---|---|---|
4,9 l I6 | 300 kub. colių | 145 | Ilgaamžiškumas, ekonomiškumas | Ribota galia sunkesniems darbams |
5,0 l V8 | 302 kub. colių | 185 | Subalansuota galia ir sąnaudos | Didelės degalų sąnaudos |
5,8 l V8 | 351 kub. colių | 210 | Puiki traukos jėga | Aukštos degalų sąnaudos |
7,3 l V8 Dyzelis | 445 kub. colių | 180 | Puikus ilgaamžiškumas ir sukimo momentas | Brangesnis aptarnavimas |
Transmisijų pasirinkimas apėmė 5 laipsnių mechaninę ir 4 laipsnių automatinę pavarų dėžes. Ketvirtosios kartos F-150 taip pat pasižymėjo pažangesne visų varančiųjų ratų sistema, kuri buvo prieinama aukštesnės komplektacijos modeliuose.
Privalumai
- Modernesnis dizainas. Aptakios linijos ir patogesnis salonas suteikė šiam modeliui šiuolaikiškesnį įvaizdį.
- Patikimi varikliai. F-150 išlaikė gerą reputaciją dėl ilgaamžių benzininių ir dyzelinių variklių.
- Universalumas. Automobilis buvo pritaikytas tiek darbui, tiek kasdieniam naudojimui.
- Patobulinta pakaba. Važiuoklė geriau sugerdavo kelio nelygumus, užtikrinant komfortą.
Trūkumai
- Degalų sąnaudos. Dideli varikliai, nors ir galingi, pasižymėjo aukštomis sąnaudomis.
- Korozija. Šio modelio kėbulai, kaip ir ankstesnių kartų, buvo jautrūs rūdims, ypač šaltų žiemų regionuose.
- Elektronikos gedimai. Naujesnės technologijos kėlė tam tikrų elektros problemų, tokių kaip langų valdymo ar apšvietimo gedimai.
- Didelės eksploatacijos išlaidos. Galingesni varikliai ir didelis automobilio svoris reikalaudavo brangesnio aptarnavimo.
Dažniausi gedimai
- Pakaba. Dėl dažnų sunkių apkrovų greitai dėvėjosi amortizatoriai ir spyruoklės.
- Kuro sistema. Dažniausios problemos buvo susijusios su kuro siurbliais.
- Perjungimo mechanizmas. Automatinės transmisijos kartais susidurdavo su nutekėjimais ar perjungimo vėlavimais.
- Korozija. Sparnai, durų apačia ir rėmas buvo labiausiai pažeidžiamos vietos.
Apibendrinimas
Ketvirtosios kartos „Ford F-150“ sujungė patikimumą, modernumą ir universalumą, tačiau reikalavo dėmesio eksploatacijai ir priežiūrai. Dėl klasikinio dizaino ir tvirtų variklių šis modelis išlieka populiarus tarp pikapų gerbėjų. Tačiau prieš įsigyjant verta atsižvelgti į galimas korozijos problemas ir eksploatacijos išlaidas.