Reklama

Honda Civic 1-oji karta (1972–1979 m.): Revoliucinis kompaktiškas automobilis, pakeitęs istoriją

Honda Civic 1-oji karta (1972–1979 m.): Revoliucinis kompaktiškas automobilis, pakeitęs istoriją

Honda Civic 1-oji karta (1972–1979 m.): Revoliucinis kompaktiškas automobilis, pakeitęs istoriją


Įvertinimas: 0
(0)

Honda Civic 1-oji karta“ (1972–1979 m.) laikoma viena iš reikšmingiausių modelių, kada nors sukurtų automobilių pramonėje. Šis kompaktiškas automobilis ne tik pakeitė „Honda“ įvaizdį, bet ir tapo vienu iš pirmųjų automobilio modelių, įrodžiusiu, kad mažas ir ekonomiškas automobilis gali būti patrauklus masėms. Civic 1-oji karta buvo pirmasis „Honda“ žingsnis į pasaulinę rinką, ir jis pasižymėjo puikiu kuro efektyvumu, patikimumu bei novatorišku dizainu.

Šis modelis buvo sukurtas kaip atsakas į didėjantį kuro kainų šuolį 70-aisiais metais, kai pasaulinė naftos krizė paveikė automobilizmo tendencijas. Dėl to „Honda Civic“ tapo labai populiarus dėl savo kompaktiško dydžio, ekonomijos ir prieinamumo. Per šį laikotarpį buvo pristatytos kelios įvairios variacijos, įskaitant keturių durų sedano ir dviejų durų hečbeko variantus, kurie pritaikyti skirtingiems vartotojų poreikiams.

Dizainas ir komfortas

Honda Civic 1-oji karta išsiskyrė savo paprastumu ir praktiškumu. Nors jis buvo kompaktiškas, šis modelis turėjo gana erdvų saloną, palyginti su kitais to laikmečio kompaktiškais automobiliais. Interjero dizainas buvo minimalistinis, tačiau aiškiai orientuotas į praktiškumą. Automobilio kabinoje buvo pakankamai vietos dviem suaugusiems ir vaikams, o krovinių talpa buvo pakenčiama, nes hečbekas turėjo gan didelę bagažinę.

Išorėje „Honda Civic“ pasižymėjo savo paprastomis, tačiau praktiškomis linijomis. Palyginti su kitais automobiliais, jis buvo itin kompaktiškas ir lengvas, o tai prisidėjo prie puikios degalų ekonomijos. Be to, pirmosios kartos Civic pasižymėjo savo mažomis apsukomis ir geru manevringumu.

Varikliai ir techninės specifikacijos

„Honda Civic 1-oji karta“ buvo prieinama su įvairiais varikliais ir transmisijomis, atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir rinkas. Pagrindiniai varikliai buvo keturių cilindrų, užtikrinantys gerą pusiausvyrą tarp galios ir kuro efektyvumo.

  1. 1,2 litro 4 cilindrų variklis (50 AG) – tai buvo bazinis variklis, kuris buvo labai ekonomiškas ir užtikrino puikią kuro ekonomiją.
  2. 1,5 litro 4 cilindrų variklis (60 AG) – šis variklis buvo stipresnis ir buvo siūlomas kaip pasirinkimas norintiems šiek tiek daugiau galios.
Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Kuro tipas Kuro ekonomija (mieste) Kuro ekonomija (užmiestyje)
1,2 l 4 cilindrų variklis 1171 kub. cm 50 Benzinas 8,5 l/100 km 6,5 l/100 km
1,5 l 4 cilindrų variklis 1488 kub. cm 60 Benzinas 9,0 l/100 km 7,0 l/100 km
Honda Civic 1-oji karta (1972–1979 m.): Revoliucinis kompaktiškas automobilis, pakeitęs istoriją
Honda Civic 1-oji karta (1972–1979 m.): Revoliucinis kompaktiškas automobilis, pakeitęs istoriją

Privalumai

  1. Kuro ekonomija. Honda Civic 1-oji karta pasižymėjo puikia kuro ekonomija, ypač su mažesniu 1,2 litro varikliu, kuris buvo vienas iš pagrindinių modelio privalumų.
  2. Patikimumas. Dėl paprasto konstrukcijos ir kokybiškų komponentų, Civic tapo žinomas dėl savo patikimumo ir ilgaamžiškumo. Tai buvo automobilis, kurį galima buvo laikyti ilgus metus be didelių remonto išlaidų.
  3. Praktiškumas. Su savo kompaktišku dydžiu ir talpia bagažine, Civic buvo idealus kasdieniam naudojimui mieste ir užmiestyje.
  4. Pagrindinių saugos funkcijų buvimas. Nors tai buvo laikai, kai dauguma automobilių dar nebuvo įrengti su šiuolaikinėmis saugos funkcijomis, „Civic 1-oji karta“ jau buvo pasirūpinusi tokiais pagrindiniais elementais kaip saugos diržai ir gerai apsaugotas kėbulas.

Trūkumai

  1. Priklauso nuo rinkos. Nors buvo pasiūlyta įvairių variantų, kai kurios rinkos turėjo tik ribotą pasirinkimą variklių ir modelių.
  2. Trūksta galingumo. Nors mažas variklis užtikrino labai gerą kuro ekonomiją, kai kuriems vairuotojams galėjo trūkti galios, ypač kai reikėjo greitai pasivyti didesnius automobilius ar važiuoti greitkeliu.
  3. Patogumo stoka. Nors salonas buvo praktiškas, jis nebuvo ypač patogus ilgoms kelionėms, ypač jei automobilį vairavo aukštesni žmonės.
Civic 1-oji karta (1972–1979 m.) Salonas
Civic 1-oji karta (1972–1979 m.) Salonas

Dažniausi gedimai

  • Korozija. Dėl laiko, kai kurie pirmos kartos „Honda Civic“ modeliai pradėjo rodyti korozijos požymius, ypač ant kėbulo ir dugno.
  • Variklio problemos. Kai kurie vairuotojai pranešė apie problemų su variklio aušinimo sistema arba uždegimo sistema, tačiau šie gedimai dažniausiai pasitaikė tik senesniuose modeliuose.

Apibendrinimas

„Honda Civic 1-oji karta“ tapo tikru revoliuciniu modeliu, kuris pakeitė automobilių rinką ir tapo populiarus visame pasaulyje dėl savo kompaktiškumo, ekonomijos ir patikimumo. Šis automobilis tapo puikiu pasirinkimu kasdieniam naudojimui, užtikrinant puikų kuro efektyvumą ir ilgalaikį naudojimą. Nors jo galia ir komfortas gali ne visiems patikti, Civic 1-oji karta buvo puikus pavyzdys, kaip kompaktiškas automobilis gali tapti populiarus ir ekonomiškas pasirinkimas.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą