Reklama

Honda Civic 5-oji karta (1991–1995 m.): Patikimumo ir efektyvumo derinys

Civic 5-oji karta (1991–1995 m.)

Civic 5-oji karta (1991–1995 m.)


Įvertinimas: 0
(0)

Honda Civic 5-oji karta“ (1991–1995 m.) ženkliai pasistūmėjo tiek technologijų, tiek dizaino srityse. Tai buvo modelis, kuris dar labiau sustiprino „Civic“ reputaciją kaip patikimo, ekonomiško ir dinamiško automobilio. 5-oji karta pasižymėjo modernesniu dizainu, kurio dėka buvo užtikrintas ne tik geresnis aerodinamiškumas, bet ir komfortas bei erdvė. Šis modelis buvo viena iš pirmųjų, įgavusių visą „Honda“ gamą, atnešusią naujas technologijas ir variklių galimybes.

Nors 5-oji karta išlaikė visus „Civic“ bruožus – praktiškumą, mažas degalų sąnaudas ir patikimumą – šis modelis buvo daugiau orientuotas į vairavimo malonumą, pasitelkiant naujas variklių technologijas ir patobulintas eksploatacines savybes. Svarbių pokyčių buvo ir interjero srityje, kuriame atsirado daugiau vietos, o valdymo sistema tapo dar ergonomiškesnė.

Dizainas ir komfortas

Palyginti su ankstesnėmis kartomis, 5-oji „Civic“ tapo žymiai modernesnė ir dinamiškesnė. Kėbulas buvo šiek tiek platesnis, tačiau vis tiek išlaikytas kompaktiškas ir lengvas dizainas. Automobilio aerodinamika taip pat buvo pagerinta, kas padėjo sumažinti degalų sąnaudas ir padidinti stabilumą važiuojant didesniais greičiais.

Interjero patogumas taip pat buvo stipriai pagerintas – naujas salono dizainas, daugiau vietos vairuotojui ir keleiviams, patogios sėdynės bei geresnė garso izoliacija. 5-oji „Civic“ taip pat pasižymėjo didesniu saugumu, nes buvo integruotos pirmosios oro pagalvės ir kitokios pasyvios saugos priemonės.

Varikliai ir techninės specifikacijos

„Honda Civic 5-oji karta“ pasiūlė dar platesnį variklių pasirinkimą, kurie atitiko įvairių vartotojų poreikius – nuo ekonominio iki sportinio. Naujoviškos technologijos leido pagerinti variklių efektyvumą, o tai reiškė, kad 5-oji karta tapo dar efektyvesnė degalų atžvilgiu.

  1. 1,3 litro 4 cilindrų variklis (70–75 AG) – bazinis variklis, turintis puikias kuro sąnaudas.
  2. 1,5 litro 4 cilindrų variklis (92–105 AG) – šiek tiek galingesnis variklis, skirtas dinamiškesniam važiavimui.
  3. 1,6 litro 4 cilindrų variklis (125 AG) – sportiškesnė versija, kuri suteikė daugiau galios ir geresnį našumą.
Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Kuro tipas Kuro ekonomija (mieste) Kuro ekonomija (užmiestyje)
1,3 l 4 cilindrų variklis 1335 kub. cm 70–75 Benzinas 7,0 l/100 km 5,5 l/100 km
1,5 l 4 cilindrų variklis 1493 kub. cm 92–105 Benzinas 7,5 l/100 km 6,0 l/100 km
1,6 l 4 cilindrų variklis 1590 kub. cm 125 Benzinas 8,0 l/100 km 6,5 l/100 km
Honda Civic 5-oji karta (1991–1995 m.): Patikimumo ir efektyvumo derinys
Honda Civic 5-oji karta (1991–1995 m.): Patikimumo ir efektyvumo derinys

Privalumai

  1. Geresnis vairavimo malonumas. 5-oji karta pasižymėjo sportiškesniu važiavimu, ypač su 1,6 litro varikliu, kuris užtikrino geresnį dinamizmą ir greitesnį pagreitį.
  2. Patikimumas. Kaip ir ankstesnės kartos, 5-oji „Civic“ buvo žinoma dėl savo ilgaamžiškumo, mažų eksploatacijos išlaidų ir aukštos kokybės medžiagų.
  3. Didesnė sauga. Naujosios kartos „Civic“ įgijo pirmas oro pagalves ir kitas pasyvios saugos sistemas, kurios užtikrino didesnį saugumą.
  4. Efektyvumas. Ši karta buvo dar efektyvesnė degalų atžvilgiu, o tai padėjo sumažinti eksploatacijos kaštus.

Trūkumai

  1. Galingumo trūkumas. Nors 1,6 litro variklis buvo galingas, kai kurie vairuotojai galėjo jausti, kad 1,3 ir 1,5 litro varikliai nebuvo pakankamai galingi dinamiškesniam važiavimui.
  2. Išoriniai triukšmai. Nors 5-oji karta pasižymėjo geresne garso izoliacija, kai kurie vairuotojai galėjo pastebėti, kad kelyje pasirodydavo nepageidaujamų triukšmų, ypač važiuojant aukštesniais greičiais.
  3. Rūdys. Kai kuriose vietose, ypač senesniuose modeliuose, buvo pastebimos rūdžių problemos, ypač šaltose ir druskingose vietovėse.
Civic 5-oji karta (1991–1995 m.) Salonas
Civic 5-oji karta (1991–1995 m.) Salonas

Dažniausi gedimai

  • Elektros sistemos gedimai. Elektronikos komponentai, ypač senesniuose modeliuose, kartais keldavo problemų, pavyzdžiui, su žibintais ar klimato kontrole.
  • Pakabos problemos. Kai kurie savininkai pastebėjo pakabos komponentų nusidėvėjimą, ypač didesniuose atstumose.
  • Variklio gaisro pavojus. Retais atvejais buvo užfiksuota suvaržytų degimo sistemų, kurios galėjo sukelti smulkius gaisrus.

Apibendrinimas

„Honda Civic 5-oji karta“ (1991–1995 m.) tapo dar patikimesnė ir dinamiškesnė. Naujovės, įdiegtos šio modelio varikliuose ir dizaino sprendimuose, suteikė didesnį vairavimo malonumą ir komfortą. Nors kai kurie trūkumai, kaip galingumo trūkumas ar garso izoliacija, buvo pastebimi, šis modelis ir toliau išliko vienu patikimiausių ir ekonomiškiausių pasirinkimų kompaktiškų automobilių segmente.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą