Honda Civic 9-oji karta (2011–2015 m.): Modernizacija ir didesnis komfortas
Honda „Civic 9-oji karta“ (2011–2015 m.) pristatė daug svarbių patobulinimų, siekiant išlaikyti populiarumą ir konkurencingumą kompaktinių automobilių segmente. Nors iš pradžių ši karta sulaukė mišrių atsiliepimų dėl dizaino pokyčių, vėlesni modeliai tapo geriau vertinami dėl jų patikimumo, patogumo ir technologinių sprendimų. 9-oji karta išlaikė savo „Civic“ serijai būdingą patikimumą ir ekonomiškumą, tačiau buvo papildyta naujomis technologijomis ir dizaino elementais, kurie atitiko šiuolaikinius vartotojų poreikius.
Dizainas ir komfortas
„Honda Civic 9-oji karta“ buvo žymiai subtilesnė ir labiau rafinuota nei ankstesni modeliai. Nors buvo išlaikytas sportiškas „Civic“ charakteris, dizainas buvo modernesnis ir labiau orientuotas į komfortą. Priekis buvo agresyvesnis, tačiau išlaikyta charakteringa „Civic“ silueto linija. Viduje, interjeras tapo erdvesnis, o naudojamos medžiagos buvo aukštesnės kokybės, todėl salono įranga tapo dar patogesnė ir malonesnė.
Vienas iš pagrindinių patobulinimų buvo didesnis dėmesys vairuotojo komfortui. Salone buvo padidinta erdvė, ypač galinėje sėdynių eilėje, kas padarė „Civic“ patogesnį ilgesnėms kelionėms. Tuo pačiu metu buvo įdiegtos pažangios technologijos, kaip intelektualios multimedijos sistemos ir aukščiausios kokybės garso sistemos.
Varikliai ir techninės specifikacijos
„Honda Civic 9-oji karta“ buvo pasiūlyta su įvairiais varikliais, leidžiančiais pirkėjams pasirinkti geriausią variantą priklausomai nuo jų poreikių. Kiekvienas variklis buvo sukurtas siekiant užtikrinti puikią kuro ekonomiją ir tvarumą, tuo pačiu išlaikant „Civic“ sportiškumą ir dinamizmą.
- 1,4 litro 4 cilindrų variklis (100 AG) – orientuotas į ekonomišką važiavimą, gerai tinkantis miesto sąlygoms.
- 1,8 litro 4 cilindrų variklis (140 AG) – subalansuotas pasirinkimas, tinkantis tiek kasdieniam naudojimui, tiek šiek tiek dinamiškesniam vairavimui.
- 2,2 litro 4 cilindrų dyzelinis variklis (150 AG) – puikus pasirinkimas norintiems didesnės galios ir geresnės kuro ekonomijos.
- Hibridinė versija – siekiant sumažinti taršą ir kuro sąnaudas, buvo pasiūlytas ir hibridinis variantas.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Kuro tipas | Kuro ekonomija (mieste) | Kuro ekonomija (užmiestyje) |
---|---|---|---|---|---|
1,4 l 4 cilindrų variklis | 1396 kub. cm | 100 | Benzinas | 6,5 l/100 km | 4,9 l/100 km |
1,8 l 4 cilindrų variklis | 1799 kub. cm | 140 | Benzinas | 7,2 l/100 km | 5,6 l/100 km |
2,2 l 4 cilindrų dyzelinis variklis | 2204 kub. cm | 150 | Dyzelinas | 5,4 l/100 km | 4,1 l/100 km |
Hibridinė versija | 1339 kub. cm | 110 | Benzinas + Elektros | 4,2 l/100 km | 4,0 l/100 km |
Privalumai
- Patikimumas. Honda „Civic 9-oji karta“ ir toliau išlaikė savo patikimumo reputaciją, dėl kurios ji tapo idealiu pasirinkimu daugeliui vairuotojų, ieškančių ilgaamžiško ir patikimo automobilio.
- Patogus interjeras. Erdvus ir komfortiškas salonas su aukštos kokybės medžiagomis ir patogumais, skirtais ilgoms kelionėms.
- Ekonomiškumas. Kuro ekonomija buvo gerai subalansuota, o dyzeliniai ir hibridiniai varikliai pasižymėjo ypač mažomis sąnaudomis.
- Modernios technologijos. Naujausios technologijos, tokios kaip multimedijos sistemos ir patobulintas saugumo paketas, tapo šios kartos įtraukiančiais privalumais.
Trūkumai
- Dizaino pasirinkimai. Nors daugeliui patiko dizaino atnaujinimai, kai kurie vartotojai teigė, kad priekio išvaizda buvo pernelyg agresyvi ir nesuderinta su bendru automobilių segmentu.
- Kainos augimas. Kai kurie pirkėjai pastebėjo, kad naujosios 9-os kartos „Civic“ modeliai buvo brangesni už ankstesnius variantus, o kai kurios versijos buvo išskirtinai brangios dėl papildomų funkcijų.
- Vidutinė valdymo kokybė. Kai kurie vairuotojai teigė, kad „Civic 9-oji karta“ prarado dalį savo sportiškumo ir valdymo aštrumo, palyginti su ankstesnėmis kartomis.
Dažniausi gedimai
- Pakabos sistema. Vairuotojai pranešė apie dažną problemą su pakabos komponentais, kurie greitai nusidėvėdavo ir reikalavo priežiūros.
- Elektronika. Kai kurios versijos turėjo problemų su elektronikos sistemomis, ypač su multimedijos ir valdymo sistemomis.
- Aušinimo sistema. Keletas savininkų pranešė apie aušinimo sistemos komponentų gedimus, dėl kurių galėjo kilti perkaitimo problemos.
Apibendrinimas
„Honda Civic 9-oji karta“ (2011–2015 m.) buvo pažangi ir patikima alternatyva tiems, kurie ieškojo praktiško, ekonomiško ir gerai suprojektuoto kompaktinio automobilio. Nors dizainas ir kaina gali būti ne visiems, ši karta pasižymėjo geru kuro ekonomijos balansu, patikimumu ir moderniomis technologijomis. „Civic 9-oji karta“ išliko viena iš populiariausių pasirinkimų kompaktinių automobilių segmente, o jos nuolatinis atnaujinimas ir tobulinimas padėjo Honda išlaikyti šį modelį lyderiu savo klasėje.