Reklama

Nissan Rogue 1-oji karta (2007–2013 m.): Apžvalga, privalumai, trūkumai ir variklio tipai

Nissan Rogue 1-oji karta (2007–2013 m.): Apžvalga, privalumai, trūkumai ir variklio tipai

Nissan Rogue 1-oji karta (2007–2013 m.): Apžvalga, privalumai, trūkumai ir variklio tipai


Įvertinimas: 0
(0)

Nissan Rogue 1-oji karta buvo pristatyta 2007 metais kaip kompaktinis krosoveris, skirtas konkurencijai su tokiais modeliais kaip Honda CR-V, Toyota RAV4 ir Ford Escape. Rogue buvo sukurtas siekiant pasiūlyti vairuotojams didesnį komfortą, daugiau erdvės ir geresnę kuro ekonomiką nei daugelis konkurentų. Nors ši karta turėjo daug teigiamų savybių, buvo ir kelios problemos, kurios pasirodė su laiku. Vis dėlto, tai buvo populiarus modelis, kuris sulaukė didelio dėmesio tiek Šiaurės Amerikoje, tiek kitose rinkose.


Bendra informacija

Rogue buvo sukurtas ant Nissan X-Trail pagrindo, tačiau buvo šiek tiek mažesnis ir labiau orientuotas į miesto vairuotojus. Nors automobilis buvo pozicionuojamas kaip kompaktiškas krosoveris, jis turėjo didesnę erdvę nei dauguma konkurentų. Vairuotojams buvo pasiūlytas patogus ir erdvus salonas, taip pat gana geras važiavimo komfortas. 1-oji karta buvo pasiekiama su įvairiais įrenginių paketais, leidžiančiais pasirinkti pageidaujamą komplektaciją pagal biudžetą ir poreikius.


Privalumai

  1. Erdvus salonas ir bagažinė: 1-oji Rogue karta pasižymėjo erdviu interjeru, kuris suteikė pakankamai vietos tiek keleiviams, tiek bagažui. Galinėje sėdynių eilėje buvo daug vietos suaugusiems žmonėms, o bagažinė buvo pakankamai talpi, kad tilptų viskas, ką reikia vežti kasdieniam gyvenimui.
  2. Patogus vairavimas ir aukštas sėdėjimo aukštis: Nors Rogue buvo kompaktiškas, jis suteikė vairuotojams SUV tipo sėdimąją poziciją, kas daugeliui žmonių suteikė komfortą ir geresnį matomumą kelyje.
  3. Patikimi saugumo sprendimai: Pirmoji Rogue karta buvo aprūpinta daugybe saugumo funkcijų, įskaitant 6 oro pagalves, stabdžių pagalbos sistemą, stabilumo kontrolės sistemą ir kt. Tai padėjo užtikrinti aukštą saugumo lygį.
  4. Gerai subalansuota kuro ekonomija: Lyginant su kitais kompaktiškais krosoveriais, Rogue buvo gana ekonomiškas, o 2.5 L variklio degalų sąnaudos buvo palyginamos su konkurentų vidurkiu.

Rogue 1-oji karta (2007–2013 m.) Salonas
Rogue 1-oji karta (2007–2013 m.) Salonas

Trūkumai

  1. Silpnas variklis: 2.5 L variklis, kuris buvo naudojamas daugelyje pirmosios kartos modelių, buvo pakankamai galingas kasdieniam vairavimui, tačiau kai kurie vairuotojai pastebėjo, kad jis gali būti šiek tiek per silpnas greitesnėms kelionėms ar esant didesniems kroviniams.
  2. Važiavimo komfortas kelyje: Nors Rogue buvo komfortabilus miesto keliuose, kai kurie vairuotojai pranešė, kad jis neturi aštresnės vairavimo dinamikos ir gali būti mažiau stabilus važiuojant greitkeliais, ypač stipriau pasukus posūkiuose.
  3. Paprasta multimedijos sistema: Pirmieji Rogue modeliai neturėjo tokių pažangių technologijų, kaip kai kurie konkurentai. Multimedijos sistema buvo gan paprasta ir ne visada patogi naudoti, kas buvo trūkumas lyginant su kitais šiuolaikiniais modeliais.
  4. Vidutinė bagažinės talpa: Nors bagažinė buvo erdvi, ji buvo šiek tiek mažesnė nei kai kuriuose konkurentuose, ypač palyginus su tokiomis transporto priemonėmis kaip Toyota RAV4.

Variklio tipai ir techninės charakteristikos

Variklis Galia (AG) Sukimo momentas (Nm) Kuro sąnaudos (mišrios, l/100 km)
2.5 L 4 cilindrų (įpurškimas) 170 233 8.0–8.5
2.5 L 4 cilindrų (AWD) 170 233 9.0–9.5

Gedimai ir tipiniai trūkumai

  1. Transmisijos problemos: Kai kurie pirmosios kartos Rogue savininkai pranešė apie problemas su CVT (nuolatinio kintamojo perdavimo) transmisija, ypač dėl jos elgesio pasiekus aukštus greičius. Tai galėjo sukelti neskaidrumo ir trūkčiojimo jausmą.
  2. Elektronikos ir elektrinės sistemos gedimai: Elektroninės sistemos, įskaitant multimediją ir įvairias įspėjimo funkcijas, kartais turėjo klaidų ir neveikė tinkamai, kas galėjo kelti nepatogumų savininkams.
  3. Važiavimo stabilumo problemos: Nors automobilis buvo pakankamai patogus mieste, kai kurie vairuotojai pastebėjo, kad Rogue nėra toks stabilus kaip konkurentai, kai kalbama apie ilgas keliones greitkelyje, ypač esant stipriems vėjams ar esant greitesniam važiavimui.

Kaip išvengti problemų?

  • Reguliarūs techniniai patikrinimai: Svarbu atlikti reguliarias transmisijos ir elektronikos patikras, kad išvengtumėte galimų gedimų, ypač su CVT transmisija ir multimedijos sistema.
  • Vairavimo įgūdžiai greitkelyje: Siekiant užtikrinti geresnį stabilumą važiuojant greitkelyje, rekomenduojama pasitikėti saugumo priemonėmis ir reguliariai tikrinti automobilio stabilumo kontrolę.
  • Kuro sąnaudų optimizavimas: Kad sumažintumėte kuro sąnaudas, patartina laikytis optimalaus greičio ir vengti greito pagreičio ar stabdymo.

Ką sužinojome?

Nissan Rogue 1-oji karta (2007–2013 m.) buvo kompaktiškas, erdvus ir ekonomiškas krosoveris, kuris pasižymėjo geru saugumu ir komfortu kasdieniam naudojimui. Nors buvo ir kai kurių trūkumų, kaip silpnesnis variklis ir elektroninės sistemos problemos, Rogue vis tiek buvo populiarus pasirinkimas dėl savo erdvės, kuro ekonomijos ir patogumo. Tai buvo patikimas ir praktiškas automobilis, kuris puikiai tiko šeimoms ir miesto gyventojams.


Klausimas ir atsakymas
Klausimas: Kuo Nissan Rogue 1-oji karta išsiskiria iš konkurentų?
Atsakymas: Nissan Rogue 1-oji karta išsiskiria savo erdviu salonu, geru kuro ekonomiškumu ir aukštu saugumo lygiu. Tačiau, palyginti su konkurentais, jos variklis buvo šiek tiek silpnesnis, o kai kurie modeliai turėjo elektronikos problemų.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą