Reklama

Nissan Sentra 2-oji karta (1986–1990 m.): Apžvalga, privalumai, trūkumai ir variklio tipai

Nissan Sentra 2-oji karta (1986–1990 m.): Apžvalga, privalumai, trūkumai ir variklio tipai

Nissan Sentra 2-oji karta (1986–1990 m.): Apžvalga, privalumai, trūkumai ir variklio tipai


Įvertinimas: 0
(0)

Nissan Sentra 2-oji karta, gaminta nuo 1986 iki 1990 metų, buvo tolesnis žingsnis vystant populiarų kompaktišką modelį. Po pirmos kartos sėkmės, Nissan sukūrė patobulintą Sentra modelį, kuris buvo platesnis, galingesnis ir turėjo daugiau komforto elementų. Tai buvo tikras pritaikytas automobilis šeimoms ir tiems, kurie ieškojo praktiško ir ekonomiško miesto automobilio. Sentra 2-oji karta pasirodė rinkoje kaip konkurentas tokiems automobiliams kaip Toyota Corolla ir Honda Civic, ir išsiskyrė savo patikimumu, paprastu dizainu bei geresnėmis važiavimo savybėmis.


Bendra informacija

Sentra 2-oji karta tapo pirmuoju modeliu, kuriame buvo įdiegta daugiau komforto ir saugumo elementų, palyginti su pirmąja karta. Automobilis tapo erdvesnis ir gavo daugiau vietos tiek keleiviams, tiek bagažui. Didesnis dėmesys buvo skiriamas ir važiavimo komfortui bei dinamiškumui. Varikliai buvo patobulinti, o modelis pasižymėjo geresnėmis kuro sąnaudomis ir mažesnėmis eksploatacijos išlaidomis.


Privalumai

  1. Gerokai geresnis komfortas: Palyginti su pirmąja karta, Sentra 2-oji tapo erdvesnė, su didesne vieta keleiviams ir patogesniais sėdynių reguliavimo mechanizmais. Pasiūlė daugiau komforto tiek trumpoms, tiek ilgesnėms kelionėms.
  2. Ekonomiškas degalų vartojimas: Šis modelis išlaikė puikią degalų ekonomiką, kas buvo vienas iš didžiausių Sentra privalumų. Mažos kuro sąnaudos buvo itin patrauklios vairuotojams, ieškantiems prieinamo kasdienio automobilio.
  3. Patikimumas: Sentra 2-oji karta išlaikė savo pirmos kartos patikimumo reputaciją, buvo žinoma kaip ilgaamžė ir atspari dažnoms gedimų problemoms. Daugelis vairuotojų teigė, kad automobilius galima naudoti daugelį metų, jei tinkamai prižiūrima.
  4. Paprasta priežiūra: Automobilio konstrukcija buvo labai paprasta, todėl remontas ir priežiūra dažniausiai buvo pigesni, nei kituose to meto kompaktiškuose automobiliuose.

Sentra 2-oji karta (1986–1990 m.) Salonas
Sentra 2-oji karta (1986–1990 m.) Salonas

Trūkumai

  1. Mažesnė galia: Nors varikliai buvo patobulinti, kai kuriems vairuotojams vis tiek trūko galios, ypač užmiestyje ir greitkeliuose. Kai kurie Sentra savininkai nurodė, kad automobilis nebuvo labai dinamiškas greitį ir pagreitį.
  2. Saugumo trūkumai: Nors Sentra 2-oji karta jau buvo aprūpinta kai kuriomis saugos funkcijomis, tokiomis kaip tvirtesnė kėbulo konstrukcija, oro pagalvių ir ABS dar nebuvo. Tai reiškia, kad saugumo standartai buvo žemesni nei šiandienos.
  3. Triukšmas: Kadangi Sentra buvo ekonominis automobilis, kai kurie vairuotojai teigė, kad viduje būdavo daugiau triukšmo nei jų norėtų. Ypač važiuojant didesniu greičiu, garso izoliacija nebuvo tokia gera.
  4. Senstantys technologiniai sprendimai: Nors automobilis buvo patikimas, kai kurie jo technologiniai sprendimai ir prietaisų skydelis atrodė pasenę ir ne tokie modernūs, kaip kitų konkurentų.

Variklio tipai ir techninės charakteristikos

Variklis Galia (AG) Sukimo momentas (Nm) Kuro sąnaudos (mišrios, l/100 km)
1.3 L 4 cilindrų (karburatorius) 60 95 6.5–7.0
1.6 L 4 cilindrų (karburatorius) 74 115 7.0–7.5
1.6 L 4 cilindrų (įpurškimas) 76 120 7.0–7.5

Gedimai ir tipiniai trūkumai

  1. Variklio problemos: Kartais pasitaikydavo mažų problemų su karburatoriumi, ypač senesnėse versijose. Kartais automobilis gali prastai užsikurti ar veikti nevienodai, ypač jei karburatorius nėra tinkamai prižiūrimas.
  2. Pakabos dėvėjimasis: Kadangi Sentra buvo kompaktiškas automobilis, pakaba kartais buvo jautresnė nei didesniuose modeliuose. Dėl to kai kurie vairuotojai pastebėjo, kad reikia dažniau keisti pakabos komponentus.
  3. Kuro sistemos gedimai: Kuro tiekimo sistemoje kartais gali atsirasti problemų su degalų siurbliu, ypač jei automobilis nebuvo reguliariai prižiūrimas.

Kaip išvengti problemų?

  • Reguliarus techninis aptarnavimas: Svarbu laiku atlikti variklio ir kuro sistemos priežiūrą, kad būtų išvengta galimų problemų su užsikimšusiais filtrais ar blogu užvedimu.
  • Pakabos patikrinimas: Reguliarus pakabos patikrinimas ir susidėvėjusių komponentų keitimas padės užtikrinti sklandų automobilio važiavimą.
  • Kuro sistemos priežiūra: Rekomenduojama laiku keisti kuro filtrus ir atlikti kuro sistemos valymą, kad išvengtumėte problemų su kuro tiekimu ir variklio veikimu.

Ką sužinojome?

Nissan Sentra 2-oji karta (1986–1990 m.) pasižymėjo geresniu komfortu ir patikimumu nei pirmoji karta. Nors galia ir saugumo funkcijos nebuvo aukščiausios, automobilis išliko populiarus dėl savo ekonomiškumo, paprastos priežiūros ir ilgalaikės patikimumo. Tai buvo puikus pasirinkimas tiems, kurie ieškojo prieinamo ir patikimo kompaktiško automobilio.


Klausimas ir atsakymas
Klausimas: Kodėl Nissan Sentra 2-oji karta buvo laikoma patobulintu modeliu palyginti su pirmąja karta?
Atsakymas: Sentra 2-oji karta buvo patobulinta dėl didesnio komforto, erdvės ir modernizuotų variklių. Be to, buvo geresnis važiavimo patogumas ir ekonomiškumas, nors kai kurie technologiniai ir saugumo sprendimai buvo dar pasenę.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą