Toyota Avensis 3-oji karta (2008–2018 m.) apžvalga: Patikimumas, komfortas ir modernios technologijos
Toyota Avensis“ 3-oji karta, gaminta nuo 2008 iki 2018 metų, buvo dar didesnis žingsnis į priekį, palyginti su ankstesnėmis kartomis. Nors modelis išlaikė aukštą patikimumo ir ilgaamžiškumo reputaciją, ši karta pasiūlė daugiau dinamiškumo, modernesnių technologijų ir geresnio komforto. „Avensis“ 3-oji karta buvo orientuota į Europą, sukurta pagal vietinių rinkų poreikius ir pageidavimus. Naujasis modelis turėjo patobulintą išvaizdą, kuri tapo elegantiškesnė ir modernesnė, bei buvo aprūpintas pažangiausiomis technologijomis tiek salone, tiek saugumo srityje.
Dizainas ir komfortas
„Avensis“ 3-oji karta pasižymėjo ryškiais dizaino pokyčiais. Kėbulo linijos tapo aiškesnės ir smulkiau apgalvotos, o priekiniai žibintai ir radiatoriaus grotelės suteikė automobiliui ryškų ir dinamišką įvaizdį. Automobilis tapo ilgesnis ir platesnis, todėl padidėjo erdvė salone ir bagažinėje. Be to, naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos, pagerino interjero išvaizdą ir jautimą, suteikdamos malonesnį vairavimo patyrimą tiek vairuotojui, tiek keleiviams.
Salone buvo atlikti reikšmingi patobulinimai. Didelis dėmesys buvo skiriamas patogumui, komfortui ir technologijoms. Modernios multimedijos sistemos, navigacija ir geresnės kokybės garso sistemos tapo standartinėmis. Papildomai buvo pasiūlytos įvairios komforto funkcijos, tokios kaip automatinis klimato kontrolės sistema, šildomi ir vėsinami sėdynės, bei aukštesnės kokybės medžiagos apdailoje.
Varikliai ir techninės specifikacijos
„Toyota Avensis“ 3-oji karta pasiūlė platų variklių pasirinkimą, įskaitant benzino ir dyzelinius variklius. Tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai buvo sukurti siekiant užtikrinti gerą pusiausvyrą tarp galios ir kuro ekonomijos. Pažymėtina, kad buvo pristatyti ir ekonomiškesni, mažo CO2 emisijos varikliai, atitinkantys griežtesnius aplinkosaugos standartus.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Kuro tipas | Kuro ekonomija (mieste) | Kuro ekonomija (užmiestyje) |
---|---|---|---|---|---|
1,6 l 4 cilindrų (benzinas) | 1598 kub. cm | 132 | Benzinas | 8,0 l/100 km | 5,5 l/100 km |
1,8 l 4 cilindrų (benzinas) | 1798 kub. cm | 147 | Benzinas | 8,3 l/100 km | 5,8 l/100 km |
2,0 l 4 cilindrų (benzinas) | 1998 kub. cm | 152 | Benzinas | 8,7 l/100 km | 6,0 l/100 km |
2,2 l 4 cilindrų (dyzelinas) | 2231 kub. cm | 150 | Dyzelinas | 5,8 l/100 km | 4,4 l/100 km |
2,0 l 4 cilindrų (dyzelinas) | 1998 kub. cm | 122 | Dyzelinas | 6,0 l/100 km | 4,5 l/100 km |
Privalumai
- Patikimumas ir ilgaamžiškumas. „Avensis“ visada buvo žinomas dėl savo patikimumo, o 3-oji karta niekuo nenusileido. Tai buvo automobilis, kuriuo vairuotojai galėjo pasitikėti kasdienėje kelionėje be didelių rūpesčių dėl gedimų.
- Modernūs saugumo sprendimai. Naujoji „Avensis“ pasižymėjo pažangiomis saugos technologijomis, tokiomis kaip „Toyota Safety Sense“ sistema, kuri apima avarinio stabdymo pagalbą, eismo juostos sekimo pagalbą ir dar daugiau.
- Išskirtinis komfortas. Didelė salono erdvė, geras garso izoliavimas ir ergonomiškai suprojektuotas interjeras suteikė komfortą ir ilgose kelionėse, ir kasdieniniuose trumpuose atstumuose.
- Ekonomiškumas. Dyzeliniai varikliai pasižymėjo žema kuro sąnaudų norma, o benzininiai varikliai taip pat buvo pakankamai ekonomiški, kad atitiktų griežtus aplinkosaugos standartus.
- Aukštas technologijų lygis. Pažangios multimedijos sistemos, integruota navigacija ir įvairios pagalbinės sistemos tapo standartinėmis ir padidino patogumą kasdieniniame vairavime.
Trūkumai
- Vidutinės vairavimo savybės. Nors automobilis buvo patikimas ir komfortiškas, jis neturėjo sportinių savybių, kurias galbūt norėtų vairuotojai, kurie ieško daugiau dinamiškumo.
- Kėbulo dydis. Didesnės automobilio proporcijos, nors ir padidino salono erdvę, kartais galėjo padaryti automobilį sunkesniu manevruoti miesto sąlygomis.
- Vidutiniai valdymo pojūčiai. Nors automobilio valdymas buvo tikslus, jis neturėjo tos aistros ir įtraukimo, kokio galima tikėtis iš sportinių modelių.
Dažniausi gedimai
- Turbokompresoriaus gedimai (dyzelio modeliuose). Kai kurie dyzeliniai modeliai turėjo problemų su turbokompresoriais, ypač po ilgesnio naudojimo.
- Elektroninės sistemos. Kai kurie vairuotojai susidūrė su elektroninių sistemų trūkumais, ypač kalbant apie multimedijos ir navigacijos sistemas.
- Klimato kontrolės sistemos gedimai. Nors dauguma savininkų neturėjo didelių problemų, kai kurie pranešė apie nesandarią klimato kontrolės sistemą, kuri galėjo sukelti oro kondicionieriaus problemas.
Apibendrinimas
„Toyota Avensis“ 3-oji karta (2008–2018 m.) išliko viena patikimiausių ir labiausiai vertinamų vidutinės klasės transporto priemonių. Jos patogumas, patikimumas, modernios saugumo technologijos ir puiki kuro ekonomija padarė ją populiariu pasirinkimu šeimoms ir verslo klientams. Nors automobilis nebuvo skirtas sportiškesniems vairavimo mėgėjams, jo balansavimas tarp komforto ir technologijų leido pasiekti aukštą klientų pasitenkinimo lygį. Tai ideali transporto priemonė ieškantiems patikimo ir ekonomiško automobilio kasdieniam naudojimui.