Reklama

Toyota Camry 7-oji karta (2011–2017 m.): Inovacijos, komfortas ir pažangios technologijos

Toyota Camry 7-oji karta (2011–2017 m.): Inovacijos, komfortas ir pažangios technologijos

Toyota Camry 7-oji karta (2011–2017 m.): Inovacijos, komfortas ir pažangios technologijos


Įvertinimas: 0
(0)

„Toyota Camry 7-oji karta“ (2011–2017 m.) buvo dar vienas žingsnis į priekį šio modelio istorijoje, pasiūlantis ne tik elegantišką dizainą, bet ir gerokai patobulintą našumą, technologijas bei saugumą. Ši karta buvo pirmasis „Camry“ modelis, kuriame buvo naudojama nauja platforma, leidžianti geriau valdyti automobilį, taip pat sumažinta bendroji svorio apkrova ir padidintas efektyvumas. 7-oji karta tapo visų laikų populiariausia „Camry“ versija, nes ją buvo lengva prižiūrėti, ji pasižymėjo gera kuro ekonomija ir geru komfortu.

Be to, buvo atlikti reikšmingi patobulinimai interjero ir išorės dizaino srityse. Tuo pačiu „Camry“ išlaikė savo klasikines savybes, tokias kaip patikimumas, ilgaamžiškumas ir saugumas. Automobilis tapo vis labiau orientuotas į aukštesnę klasę ir pateikė daugiau komforto bei technologijų, kad atitiktų naujausių vartotojų poreikius.

Varikliai ir techninės specifikacijos

7-oji „Camry“ karta buvo siūloma su keliais variklio pasirinkimais, įskaitant modernizuotus keturių cilindrų ir V6 variklius, taip pat įtrauktas buvo hibridinis modelis, kuris tapo dar populiaresnis dėl didesnio kuro efektyvumo ir mažesnės taršos.

Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Privalumai Trūkumai
2,5 l I4 (benzininis) 2500 kub. cm 178 Geras balansas tarp galios ir degalų efektyvumo Gali būti nepakankama galia sportiškesniems vairuotojams
3,5 l V6 (benzininis) 3500 kub. cm 268 Puikus našumas ir komfortas Didelės degalų sąnaudos
2,5 l I4 hibridas 2500 kub. cm 200 Puikus degalų efektyvumas ir ekologiškumas Galia gali būti nepakankama didesniems poreikiams

Sistemos ir transmisija:

  • 6 greičių automatinė pavarų dėžė buvo standartinė su visais varikliais.
  • 8 greičių automatinė pavarų dėžė buvo siūloma su V6 varikliu, užtikrinant geresnį degalų ekonomiją ir dinamišką vairavimą.
  • Priekinė varoma ašis (FWD) užtikrino patogų ir stabilų važiavimą tiek mieste, tiek greitkeliuose.

Privalumai

  1. Dizaino patobulinimai. 7-oji „Camry“ karta buvo viena iš elegantiškiausių savo klasėje. Tiek išorėje, tiek viduje buvo įdiegta daugiau modernių elementų, suteikiančių automobiliui dinamišką ir išskirtinį įvaizdį. Interjeras buvo patogus, su aukštos kokybės medžiagomis ir modernia multimedijos sistema.
  2. Patikimumas ir ilgaamžiškumas. Kaip ir ankstesnės kartos, 7-oji „Camry“ buvo itin patikima, turinti ilgą tarnavimo laiką, mažas priežiūros išlaidas ir dažnai reikalavo mažiau remontų.
  3. Pažangios technologijos. 7-oji „Camry“ pasinaudojo naujausiomis technologijomis, įskaitant adaptatyvų kruizo kontrolės sistemą, aplinkos kamerą, išmaniąją parkavimo sistemą ir aukštos kokybės garso sistemas.
  4. Gerokai geresnė degalų ekonomija. Su hibridiniu modeliu ir patobulintu benzinu varomu modeliu, šis automobilis tapo itin ekonomiškas, ypač palyginti su konkurentais.
Toyota Camry 7-oji karta (2011–2017 m.): Inovacijos, komfortas ir pažangios technologijos
Toyota Camry 7-oji karta (2011–2017 m.): Inovacijos, komfortas ir pažangios technologijos

Trūkumai

  1. Didesnės degalų sąnaudos V6 variklyje. Nors V6 variklis pasiūlė puikų našumą, jo degalų sąnaudos buvo aukštesnės nei keturių cilindrų modelių.
  2. Mažesnė galios dinaminė patirtis (su I4 varikliu). Nors 2,5 l keturių cilindrų variklis buvo pakankamai efektyvus, kai kurie vairuotojai galėjo jausti, kad automobilis trūko papildomos galios, ypač važiuojant aukštesniais greičiais.
  3. Aukštesnės kaina už hibridinį modelį. Hibridinis modelis buvo labiau prieinamas kainos atžvilgiu, tačiau aukštesnė jo kaina palyginti su benzininiais variantais galėjo atbaidyti kai kuriuos potencialius pirkėjus.
Camry 7-oji karta (2011–2017 m.) Salonas
Camry 7-oji karta (2011–2017 m.) Salonas

Dažniausi gedimai

  • Elektronikos problemos. Kai kurie savininkai pranešė apie elektronikos sistemų klaidas, susijusias su multimedijos sistema ir valdymo įrenginiais.
  • Pakabos nusidėvėjimas. Po ilgalaikio naudojimo kai kuriems automobiliams reikėjo pakeisti pakabos komponentus, tokius kaip amortizatorius ir spyruokles.
  • Stabdžių sistema. Nors „Camry“ stabdžių sistema buvo patikima, kai kuriems modeliams reikėjo anksčiau nei tikėtasi pakeisti stabdžių kaladėles ir diskus.

Apibendrinimas

„Toyota Camry 7-oji karta“ (2011–2017 m.) buvo viena iš geriausių vidutinės klasės automobilių pasirinkimų, pasižyminti stilingu dizainu, puikiu komfortu ir pažangiomis technologijomis. Ji tapo dar populiaresnė, ypač su hibridiniu modeliu, kuris užtikrino didelį degalų efektyvumą ir mažas emisijas. Nors buvo keletas trūkumų, tokių kaip didesnės degalų sąnaudos V6 modeliuose ir kai kurios elektronikos klaidos, 7-oji „Camry“ karta išliko puikiu pasirinkimu patikimumo ir komforto vertinantiems vairuotojams.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą