Toyota Corolla 11-oji karta (2013–2018 m.): Stilinga, moderni ir efektyvi
„Toyota Corolla 11-oji karta“ (2013–2018 m.) atnešė žymius pokyčius šio modelio istorijoje. Tai buvo pirmas kartas, kai „Corolla“ perėjo prie visiškai naujo dizaino ir technologijų, suteikdama automobilio savininkams modernias funkcijas, stilingą išvaizdą ir aukštą komforto lygį. Naujasis modelis tapo populiaresnis, nei bet kada anksčiau, ir buvo pritaikytas tiek miesto, tiek užmiesčio kelionėms.
11-oji karta buvo žinoma dėl savo patobulintų saugumo funkcijų, geresnės degalų ekonomijos ir šiuolaikinio dizaino. Išsiskyrė savo aerodinamiška linija, šiuolaikiška priekinė dalis ir patogesnis interjeras, kuris pasitiko naujus vartotojų poreikius. Be to, „Corolla 11-oji karta“ pasiūlė kelis variklių pasirinkimus, kad patenkintų įvairius vairuotojų pageidavimus.
Varikliai ir techninės specifikacijos
„Toyota Corolla 11-oji karta“ pasiūlė įvairius variklius, kurie leido vairuotojams pasirinkti patį tinkamiausią variantą pagal poreikius. Įprasti benzininiai varikliai buvo efektyvūs degalų atžvilgiu, o dyzeliniai varikliai buvo orientuoti į didesnę degalų ekonomiją ir našumą. Ypač populiarūs buvo 1,6 l ir 1,8 l benzininiai varikliai, kurie suteikė gerą balansą tarp galios ir degalų sąnaudų.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Privalumai | Trūkumai |
---|---|---|---|---|
1,3 l I4 (benzininis) | 1300 kub. cm | 99 | Ekonomiškas, mažos degalų sąnaudos | Mažesnė galia, ribotas dinamika |
1,6 l I4 (benzininis) | 1600 kub. cm | 132 | Geras balansavimas tarp galios ir ekonomijos | Aukštesnės degalų sąnaudos |
1,8 l I4 (benzininis) | 1800 kub. cm | 140 | Galingesnis, geresnis komfortas ir dinamika | Didelės degalų sąnaudos |
2,0 l I4 (dyzelinis) | 2000 kub. cm | 143 | Puiki degalų ekonomija, didelis sukimo momentas | Aukštesnės priežiūros išlaidos |
Sistemos ir transmisija:
- 6 greičių mechaninė pavarų dėžė buvo standartinė daugumai modelių, užtikrinanti tikslų ir sklandų valdymą.
- 7 greičių automatinė pavarų dėžė buvo prieinama su kai kuriais modeliais.
- FWD (priekinė varoma ašis) sistema užtikrino gerą valdymą ir stabilumą tiek mieste, tiek užmiestyje.
Privalumai
- Modernus dizainas ir išvaizda. 11-oji „Corolla“ išsiskyrė šiuolaikišku dizainu, su aerodinamiškomis linijomis, moderniais žibintais ir elegantiška priekiu. Tai buvo žingsnis į priekį tiek estetikos, tiek funkcionalumo atžvilgiu.
- Patobulintas komfortas. Ši karta pasiūlė daugiau vietos salone, pagerintą sėdynių ergonomiką ir aukštą bagažo talpą, užtikrindama didesnį komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviams.
- Saugumo funkcijos. 11-oji „Corolla“ buvo aprūpinta pažangiomis saugumo technologijomis, tokiomis kaip automatinės avarinės stabdymo sistemos, radarų sistema ir kelių eismo juostos palaikymo sistema. Tai padidino vairavimo saugumą ir komfortą.
- Geras degalų efektyvumas. „Toyota“ išlaikė savo reputaciją, siūlydama automobilį su puikiu degalų vartojimo balansu. Ypač dyzeliniai varikliai užtikrino žemas sąnaudas ilgesnėse kelionėse.
- Patikimumas ir ilgaamžiškumas. Kaip ir ankstesnės kartos, ši „Corolla“ pasižymėjo aukštu patikimumo lygiu, kas padėjo užtikrinti ilgalaikę vertę ir mažas priežiūros išlaidas.
Trūkumai
- Palyginti su konkurentais, mažesnės vairavimo savybės. Nors „Corolla“ buvo patogus ir stabilus automobilis, kai kuriems vairuotojams trūko daugiau dinamikos ir vairavimo malonumo, ypač su mažesniais varikliais.
- Didelės priežiūros išlaidos su dyzeliniais varikliais. Nors dyzeliniai varikliai buvo ekonomiški, jie turėjo didesnes priežiūros išlaidas, įskaitant brangesnes dalis ir remonto paslaugas.
- Bendras akustinis komfortas. Nors automobilis buvo patogus, kai kurie vairuotojai nurodė, kad salone gali pasirodyti didesnis triukšmas esant aukštam greičiui.
Dažniausi gedimai
- Elektronikos problemos. Kai kurie modeliai patyrė problemų su elektronika, įskaitant informacijos ir pramogų sistemas, kurios galėjo veikti netiksliai arba visiškai sugesti.
- Stabdymo sistema. Kai kuriuose modeliuose buvo pastebėta stabdžių sistema, kuri galėjo pasireikšti netikėtais efektais arba netikslumais, ypač pasenusiose padangose.
- Pakabos sistema. Nors pakaba buvo tinkamai suprojektuota, kai kurie modeliai susidūrė su problemomis dėl nusidėvėjimo, ypač važiuojant nelygiais keliais.
Apibendrinimas
„Toyota Corolla 11-oji karta“ (2013–2018 m.) tapo puikiu pasirinkimu tiems, kurie ieškojo modernaus, ekonomiško ir patikimo automobilio su geru komfortu ir šiuolaikiškais technologiniais sprendimais. Nors ši karta turėjo tam tikrų problemų su elektronika ir pakaba, bendra „Corolla“ kokybė ir ilgaamžiškumas buvo įvertinta daugelio vairuotojų. Jei ieškote automobilio, kuris pasižymėtų puikiu degalų efektyvumu ir patikimumu, „Toyota Corolla 11-oji karta“ tikrai verta dėmesio.