Toyota Corolla 12-oji karta (2018): Naujos technologijos ir dar aukštesnis efektyvumas
„Toyota Corolla 12-oji karta“ (2018) buvo didelis žingsnis į priekį, atnešęs ne tik stilingą dizainą, bet ir pažangias technologijas bei naujas vairavimo savybes. Ši karta buvo sukurta siekiant atitikti šiuolaikinių vairuotojų poreikius ir lūkesčius, kurie vertina saugumą, ekonomiškumą ir komfortą. 12-oji „Corolla“ tapo pirmuoju modeliu, kuris buvo sukurtas pagal „Toyota New Global Architecture“ (TNGA) platformą, kas leido pasiekti geresnį vairavimo malonumą, tvirtesnį valdymą ir mažesnį degalų suvartojimą.
Be to, 12-oji karta pirmą kartą pasiūlė hibridinius variklius, suteikiant vairuotojams galimybę pasirinkti tarp tradicinių benzininių variklių ir aplinką tausojančių hibridinių variklių, kurie tapo labai populiarūs.
Naujoji Corolla ne tik tapo patrauklesnė dėl savo išvaizdos, bet ir pasistengė užtikrinti dar aukštesnį komforto lygį, modernizuotą saugumo įrangą ir patobulintą važiavimo dinamiką.
Varikliai ir techninės specifikacijos
„Toyota Corolla 12-oji karta“ (2018) buvo pasiūlyta su keliais variklio pasirinkimais. Benzininiai ir hibridiniai varikliai buvo sukurti taip, kad pasiektų aukštą degalų efektyvumą, tuo pačiu neaukojant galios. Tai buvo pirmasis kartas, kai „Corolla“ siūlė hibridinį variantą su benzininiu varikliu, kuriam būdingas puikus degalų ekonomijos ir našumo balansas.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Privalumai | Trūkumai |
---|---|---|---|---|
1,2 l I4 (benzininis) | 1200 kub. cm | 114 | Ekonomiškas, mažos degalų sąnaudos | Mažesnė galia, ribotas dinamika |
1,8 l I4 (benzininis) | 1800 kub. cm | 140 | Galingesnis, geresnis komfortas ir dinamika | Didesnės degalų sąnaudos |
1,8 l I4 (hibridinis) | 1800 kub. cm | 122 | Puikus degalų efektyvumas, mažesnės emisijos | Kainos padidėjimas, galios ribotumas |
2,0 l I4 (benzininis) | 2000 kub. cm | 168 | Didesnė galia, geresnis komfortas ir dinamiškumas | Aukštesnės degalų sąnaudos |
Sistemos ir transmisija:
- 6 greičių mechaninė pavarų dėžė buvo standartinė daugumai modelių, užtikrinanti tikslų ir sklandų valdymą.
- CVT (kontinuinė kintamosios pavaros) sistema buvo prieinama su hibridiniais varikliais ir automatiniais modeliais, užtikrinant sklandų ir tylų važiavimą.
- FWD (priekinė varoma ašis) sistema užtikrino gerą valdymą ir stabilumą tiek mieste, tiek užmiestyje.
Privalumai
- Stilingas dizainas. 12-oji „Corolla“ buvo pasipuošusi moderniu ir dinamišku dizainu, pasižymintis ryškiais žibintais, agresyvia priekinė dalimi ir aerodinamiškomis linijomis, kurios suteikė automobiliui sportišką išvaizdą.
- Hibridiniai varikliai. Hibridiniai varikliai buvo didelis šios kartos privalumas, užtikrinantys mažesnes degalų sąnaudas ir mažesnes emisijas, tuo pačiu leidžiant vairuotojams patirti geresnį vairavimo malonumą ir komfortą.
- Geresnis vairavimo malonumas. TNGA platforma pagerino automobilio valdymą ir stabilumą, o mažesnės degalų sąnaudos padidino bendrai patirtą komfortą.
- Patobulintas komfortas. Naujas salonas pasižymėjo daugiau vietos ir ergonomiškesnėmis sėdynėmis, o aukščiausios kokybės medžiagos sukūrė aukštą komforto lygį.
- Saugumo funkcijos. „Toyota Safety Sense“ sistema buvo įtraukta kaip standartinė įranga, apimanti avarinį stabdymą, eismo juostos palaikymą, aklosios zonos aptikimą ir daugybę kitų funkcijų, užtikrinančių aukštą saugumo lygį.
Trūkumai
- Hibridinės versijos kaina. Nors hibridiniai varikliai suteikė geresnį degalų efektyvumą, jų kaina buvo didesnė nei standartinių benzininių variantų, kas galėjo atbaidyti kai kuriuos potencialius pirkėjus.
- Mažesnė galia hibridiniuose modeliuose. Hibridinių modelių galia buvo ribota, palyginti su benzininiais varikliais, todėl tiems, kurie vertina didesnį dinamiką, tai galėjo būti trūkumas.
- Vidutinė bagažo talpa. Bagažo talpa šioje kartoje buvo vidutinio dydžio, tačiau kai kuriems pirkėjams tai galėjo pasirodyti nepakankama, ypač norint atlikti ilgą kelionę su daug bagažo.
Dažniausi gedimai
- Elektroninės sistemos. Kai kurie vairuotojai pastebėjo problemas su elektronika, ypač susijusias su pramogų sistema, kurios kartais nesuveikdavo kaip tikėtasi.
- Suspensijos elementai. Kai kurie modeliai susidūrė su problemomis dėl pakabos elementų, ypač važiuojant nelygiais keliais, dėl kurių galėjo pasireikšti nepatogus važiavimas.
- Tepalo nuotėkiai. Kai kuriais atvejais buvo pastebėti tepalo nuotėkiai, kurių reikėjo operatyviai išspręsti, kad išvengti variklio gedimų.
Apibendrinimas
„Toyota Corolla 12-oji karta“ (2018) tapo dar modernesniu, patikimesniu ir ekonomiškesniu pasirinkimu tiems, kurie ieškojo efektyvaus, saugaus ir stilingo automobilio. Hibridiniai variantai buvo didelis šios kartos privalumas, suteikiantis vairuotojams galimybę prisidėti prie aplinkos tausojimo, tuo pačiu patiriant mažesnes degalų sąnaudas. Nors ši karta turėjo tam tikrų iššūkių dėl kainos ir mažesnės galios hibridiniuose modeliuose, ji vis tiek išlieka viena iš geriausių pasirinkimų, ieškantiems patikimo ir efektyvaus automobilio.