Toyota Corolla 2-oji karta (1970–1974 m.): Pirmosios modernizacijos ženklai
„Toyota Corolla 2-oji karta“ (1970–1974 m.) buvo pirmasis didesnis šio modelio atnaujinimas, kuris išplėtė „Corolla“ populiarumą ir užtikrino jos vietą pasaulinėje automobilių rinkoje. Nuo pirmosios kartos modelio, ši karta pasižymėjo modernizuotu dizainu, patobulinta technologija ir geresniu komfortu, kuris pritraukė platesnį vartotojų ratą. Antrosios kartos Corolla ne tik išlaikė savo paprastumą, bet ir tapo dinamiškesnė bei patogesnė, pritaikyta platesniam vartotojų ratui, tiek miestams, tiek priemiesčiams.
Palyginti su pirmąja karta, 2-oji „Corolla“ atrodė modernesnė, su platesnėmis grotelėmis, aštresnėmis linijomis ir sportiškesniais akcentais. Tuo pačiu metu, kaip ir pirmasis modelis, ji išlaikė savo paprastumą ir patikimumą, todėl tapo itin populiari tiek Japonijoje, tiek užsienio rinkose.
Varikliai ir techninės specifikacijos
„Toyota Corolla 2-oji karta“ siūlė įvairius variklių variantus, kurie atspindėjo šios kartos tikslą pasiūlyti didesnį našumą ir patogumą, tačiau vis dar išlaikyti ekonomiją. Palyginti su pirmąja karta, variklių galia padidėjo, o patogumas buvo gerokai pagerintas.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Privalumai | Trūkumai |
---|---|---|---|---|
1,2 l I4 (benzininis) | 1200 kub. cm | 68 | Geresnis degalų efektyvumas, patikimumas | Palyginti mažas našumas |
1,6 l I4 (benzininis) | 1600 kub. cm | 78 | Padidėjusi galia, geresnis dinamizmas | Aukštesnės degalų sąnaudos |
1,3 l I4 (benzininis) | 1300 kub. cm | 72 | Tinkamas balansavimas tarp galios ir efektyvumo | Silpnesnis, palyginti su 1,6 l varikliu |
Sistemos ir transmisija:
- 4 greičių mechaninė pavarų dėžė arba 2 greičių automatinė pavarų dėžė.
- Priekinė varoma ašis (FWD) išliko kaip standartas visiems modeliams.
Privalumai
- Patobulintas komfortas. 2-oji karta pasižymėjo didesniu salono komfortu. Naujos sėdynės, geresnė garso izoliacija ir patogesnės kelionės užtikrino, kad automobilis taptų visaverčiu pasirinkimu tiek trumpoms, tiek ilgesnėms kelionėms.
- Didelis patikimumas. Kaip ir pirmasis modelis, „Corolla 2-oji karta“ buvo žinoma dėl savo ilgaamžiškumo ir mažų priežiūros išlaidų, kas tapo viena iš jos stipriųjų pusių.
- Didėjanti galia ir dinamiškumas. Varikliai buvo patobulinti, todėl 2-oji karta siūlė geresnį važiavimo našumą. Ypač su 1,6 l varikliu, automobilis tapo dinamiškesnis ir tinkamesnis ilgesnėms kelionėms.
- Ekonomiškas degalų naudojimas. Nors galia buvo padidinta, degalų sąnaudos vis dar buvo labai konkurencingos, kas leido „Corolla“ išlikti prieinama ir ekonomine transporto priemone.
Trūkumai
- Mažas salono erdvės komfortas. Nors komfortas buvo patobulintas, salono erdvė vis dar buvo ribota, ypač galinėje sėdynių eilėje. Tai galėjo būti problema ilgesnėms kelionėms ar šeimoms su vaikais.
- Kainos augimas. Palyginti su pirmąja karta, 2-oji „Corolla“ buvo brangesnė, todėl kai kuriems pirkėjams galėjo būti sunku ją įsigyti, ypač laikotarpiu, kai daugelis kitų konkurentų siūlė pigesnes alternatyvas.
- Ne visada tinkama pakaba. Kai kuriems vairuotojams pasitaikė problemų su pakaba, ypač važiuojant prastais keliais, nes buvo pastebėti lengvi smūgiai ir šoktelėjimai.
Dažniausi gedimai
- Vairo mechanizmo problemos. Kai kuriems vairuotojams buvo pastebėta, kad vairavimo sistema kartais nesuteikia pakankamo jautrumo, ypač senesniuose modeliuose.
- Elektronikos gedimai. Nors elektronika tuo metu buvo minimaliai integruota, kai kurie automobiliai patyrė problemų su elektros sistema, pavyzdžiui, su apšvietimu ar užvedimo sistema.
- Karbiuratoriaus gedimai. Kai kurie „Corolla“ modeliai turėjo problemų su karbiuratoriumi, dėl ko galėjo pasireikšti netolygus variklio veikimas arba sunkumai užvedant.
Apibendrinimas
„Toyota Corolla 2-oji karta“ (1970–1974 m.) buvo svarbus žingsnis į priekį „Corolla“ serijoje, pasižymintis modernizuotu dizainu, geresniu komfortu ir didesniu našumu. Ji išliko labai patikima, lengva prižiūrėti ir ekonomiška, tačiau turėjo tam tikrų trūkumų, kaip mažesnė salono erdvė ir kai kurie techniniai iššūkiai. Nepaisant to, ši karta tapo dar populiaresnė pasaulyje, o jos patikimumas ir ekonomiškumas padėjo „Toyota“ sukurti pagrindus ateities sėkmei.