Reklama

Toyota Corolla 5-oji karta (1983–1987 m.): Naujas etapas su patobulintu dizainu ir technologijomis

Toyota Corolla 5-oji karta (1983–1987 m.): Naujas etapas su patobulintu dizainu ir technologijomis

Toyota Corolla 5-oji karta (1983–1987 m.): Naujas etapas su patobulintu dizainu ir technologijomis


Įvertinimas: 0
(0)

„Toyota Corolla 5-oji karta“ (1983–1987 m.) buvo didelis šuolis į priekį, nes ši karta ne tik pristatė modernų dizainą, bet ir pasiūlė pažangias technologijas, kurios pagerino automobilio našumą, komfortą ir saugumą. Panašiai kaip ir ankstesnės kartos, 5-oji „Corolla“ išliko labai populiari dėl savo patikimumo, tačiau ši karta įnešė naujovių, kurios padėjo „Corolla“ tapti konkurencingesnėmis ir patrauklesnėmis kitų automobilių gamintojų fone.

Ši karta buvo svarbi tiek dizaino, tiek techninėmis naujovėmis. „Corolla 5-oji karta“ taip pat tapo populiari tiek privačių pirkėjų, tiek komercinių įmonių tarpe dėl jos ekonomiškumo, didelio degalų efektyvumo ir gero patikimumo, kas buvo labai vertinama tuo metu. 5-oji „Corolla“ taip pat tapo pavyzdžiu, kaip automobilių gamintojai galėjo pritaikyti naujas technologijas, kurios leido sumažinti degalų sąnaudas ir gerinti vairavimo patirtį.

Varikliai ir techninės specifikacijos

„Toyota Corolla 5-oji karta“ pristatė keletą variklių variantų, kurių tikslas buvo pasiūlyti geresnį balansą tarp galios ir degalų efektyvumo. Palyginti su ankstesnėmis kartomis, ši karta turėjo modernizuotus variklius, kurie užtikrino ne tik geresnį degalų taupymą, bet ir patikimumą.

Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Privalumai Trūkumai
1,3 l I4 (benzininis) 1300 kub. cm 75 Geras balansas tarp galios ir degalų efektyvumo Vidutinės dinamika, mažesnis našumas
1,6 l I4 (benzininis) 1600 kub. cm 90 Geresnis našumas, patikimesnis variklis Gana didelės degalų sąnaudos
1,8 l I4 (benzininis) 1800 kub. cm 95 Geresnė galia ir dinamika, ilgesnės kelionės Aukštesnės degalų sąnaudos

Sistemos ir transmisija:

  • 5 greičių mechaninė pavarų dėžė buvo prieinama su aukštesniais varikliais.
  • Automatinė 3 greičių pavarų dėžė buvo įdiegta su kai kuriais varikliais.
  • FWD (priekinė varoma ašis) buvo pagrindinė variklio sistema visiems modeliams.

Privalumai

  1. Modernus dizainas. 5-oji „Corolla“ turėjo visiškai naują dizainą, kuris buvo modernesnis ir išraiškingesnis. Mašinos kontūrai tapo lygesni, o aerodinaminiai sprendimai pagerino degalų efektyvumą.
  2. Geresnis komfortas. Ši karta pasiūlė geresnį komfortą, ypač ilgesnėms kelionėms. Sėdynės buvo patogesnės, o salono medžiagos kokybiškesnės.
  3. Patikimumas ir ilgaamžiškumas. „Corolla 5-oji karta“ išlaikė savo reputaciją kaip patikima ir ilgaamžė transporto priemonė, kurios priežiūra nebuvo sudėtinga ir brangi.
  4. Ekonomiškumas. Tai buvo automobilis, kuris ir toliau siūlė puikų degalų efektyvumą ir mažas eksploatacijos išlaidas. 5-oji karta buvo dar labiau orientuota į ekologiją ir kuro taupymą.
  5. Geresnė valdymo sistema. Automobilis tapo dinamiškesnis ir geriau valdoma, ypač su patobulinta pakaba ir vairo sistema.
Toyota Corolla 5-oji karta (1983–1987 m.): Naujas etapas su patobulintu dizainu ir technologijomis
Toyota Corolla 5-oji karta (1983–1987 m.): Naujas etapas su patobulintu dizainu ir technologijomis

Trūkumai

  1. Salono erdvė. Nors salono kokybė pagerėjo, erdvės vis tiek buvo ribotos, ypač galinėje sėdynių eilėje. Tai galėjo tapti nepatogu šeimoms arba kelionėms su daugiau keleivių.
  2. Kainos kilimas. 5-oji „Corolla“ buvo šiek tiek brangesnė nei ankstesnės kartos, todėl kai kurie vartotojai galėjo apsvarstyti pigesnius konkurentus.
  3. Gana paprasta technologija. Nors ši karta turėjo naujas technologijas, kai kurie konkurentai tuo metu pasiūlė pažangesnes saugumo sistemas ir komforto įrangą, todėl „Corolla“ galėjo atrodyti šiek tiek paprastesnė.

Dažniausi gedimai

  • Pakabos gedimai. Kai kurie automobiliai patyrė problemas su pakaba, ypač amortizatoriais ir spyruoklėmis, kurios turėjo trumpesnį tarnavimo laiką, ypač važiuojant nelygiais keliais.
  • Elektros sistemos problemos. Kai kurie modeliai turėjo problemų su elektros sistema, įskaitant klaidas elektroninėse valdymo sistemose ir apšvietimo gedimus.
  • Kuro sistemos problemos. Kuro tiekimo sistemose pasitaikydavo gedimų, ypač senesnėse „Corolla“ modeliuose, kurie galėjo sukelti variklio neveikimą arba prastą užvedimą.

Apibendrinimas

„Toyota Corolla 5-oji karta“ (1983–1987 m.) buvo dar vienas svarbus žingsnis į priekį, pasiūlęs modernų dizainą, patobulintas technologijas ir didesnį komfortą. Ši karta išlaikė „Corolla“ reputaciją kaip patikimą, ekonomišką ir ilgalaikį automobilį, tačiau ją papildė kelios naujos savybės, kaip geresnis našumas ir valdymo sistema. Palyginti su ankstesnėmis kartomis, 5-oji „Corolla“ buvo modernesnė ir labiau orientuota į vairuotojo poreikius, tačiau išliko prieinama ir praktiška. Tai buvo puikus pasirinkimas tiems, kurie vertino ekonomiškumą, patikimumą ir gerą vairavimo patirtį.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą