Reklama

Toyota Supra 4-oji karta (1993–2002 m.): Ikona, kurios legendą žino visi

Supra Mk4 (1993–2002 m.)

Supra Mk4 (1993–2002 m.)


Įvertinimas: 0
(0)

Toyota Supra 4-oji karta“ (1993–2002 m.) tapo tikra automobilių legenda. Šis modelis užėmė svarbią vietą tiek sportinių automobilių, tiek popkultūros istorijoje. Su gera technika, neįtikėtina galia ir unikaliu dizainu, „Supra Mk4“ išsiskyrė iš kitų to meto automobilių ir tapo mėgstama transporto priemone ne tik lenktynininkų, bet ir automobilių entuziastų.

„Supra Mk4“ buvo sukurtas kaip aukščiausios klasės sportinis automobilis, galintis konkuruoti su geriausiais pasaulyje. Tai buvo pirmas „Supra“ modelis, kuris pasiekė aukščiausią našumą ir patikimumą tiek keliuose, tiek lenktynėse. Pagrindinis šio modelio privalumas buvo variklio stiprumas, neprilygstama stabilumo ir valdymo sistema bei pažangūs technologiniai sprendimai.

Dizainas ir komfortas

„Supra Mk4“ buvo kur kas modernesnis nei ankstesni modeliai. Kėbulas buvo platesnis ir žemesnis, su dar išraiškingesnėmis linijomis, kurios padidino aerodinamiką ir suteikė automobiliui sportinį įvaizdį. Dizainas buvo orientuotas į aukščiausią našumą, tačiau kartu buvo atsižvelgta ir į vairuotojo komfortą.

Interjeras buvo itin aukštos kokybės, su sportinėmis sėdynėmis, kurios užtikrino puikų komfortą net ir ilgesnėse kelionėse. Modernūs prietaisai ir technologijos buvo pritaikyti taip, kad vairuotojui būtų lengviau susikoncentruoti ties vairavimu, tuo pačiu užtikrinant aukščiausią saugumą ir patogumą.

Varikliai ir techninės specifikacijos

„Supra Mk4“ tapo žinoma dėl savo galingų variklių. Populiariausi buvo 3,0 litro šešių cilindrų „inline“ varikliai, įskaitant legendinį 2JZ-GTE, kuris buvo siūlomas su turbo įkraunamu varikliu ir galėjo pasiekti neįtikėtiną galią. Šis variklis buvo ne tik stiprus, bet ir labai patikimas, todėl „Supra Mk4“ tapo populiariu pasirinkimu tarp automobilių mėgėjų, norinčių pasiekti puikų našumą ir atlikti variklio modifikacijas.

Variklio tipas Darbinis tūris Galia (AG) Kuro tipas Kuro ekonomija (mieste) Kuro ekonomija (užmiestyje)
3,0 l 6 cilindrų (naturali įsiurbimo sistema) 2997 kub. cm 220 Benzinas 15,7 l/100 km 9,3 l/100 km
3,0 l 6 cilindrų (turbo) 2997 kub. cm 280 Benzinas 17,0 l/100 km 11,0 l/100 km
3,0 l 6 cilindrų (turbo) 2997 kub. cm 330 Benzinas 18,5 l/100 km 12,0 l/100 km
Toyota Supra 4-oji karta (1993–2002 m.): Ikona, kurios legendą žino visi
Toyota Supra 4-oji karta (1993–2002 m.): Ikona, kurios legendą žino visi

Privalumai

  1. Nepaprastas variklio našumas. 2JZ-GTE variklis, esantis turbo modeliuose, tapo viena iš galingiausių variklių legendų, turinčių didelį potencialą modifikacijoms ir pasiekimams.
  2. Išskirtinis valdymas. „Supra Mk4“ buvo sukurta taip, kad pasižymėtų puikiu valdymu ir stabilumu tiek sportinėse trasose, tiek kasdieniniame vairavime.
  3. Klasikinis dizainas. Jos modernus ir sportiškas dizainas užtikrino automobilio statusą ikona tiek automobilių mėgėjų pasaulyje, tiek popkultūroje.
  4. Aukštos kokybės interjeras. Interjeras buvo labai patogus ir puikiai subalansuotas, su sportinėmis sėdynėmis ir moderniais prietaisais, kurie užtikrino malonų vairavimą.

Trūkumai

  1. Didelės kuro sąnaudos. Dėl galingo variklio ir sportinio pobūdžio „Supra Mk4“ turėjo dideles kuro sąnaudas, ypač turbo variantuose.
  2. Didelė kaina. Dėl aukštos kokybės komponentų ir sportinių savybių, „Supra Mk4“ buvo brangus automobilis, tiek įsigijimo, tiek priežiūros atžvilgiu.
  3. Sunkiai prieinamos atsarginės dalys. Nors automobilis buvo labai patikimas, jo atsarginės dalys buvo gana brangios ir kartais sunkiai pasiekiamos, ypač senesniais metais.
Supra Mk4 (1993–2002 m.) Salonas
Supra Mk4 (1993–2002 m.) Salonas

Dažniausi gedimai

  • Turbinų gedimai. Kaip ir daugelyje turbo variklių, kai kuriuose „Supra Mk4“ modeliuose gali atsirasti problemų su turbo sistemos komponentais, ypač jei automobilis nebuvo tinkamai prižiūrimas.
  • Elektronikos problemos. Kartais pasitaikydavo problemų su elektrinėmis sistemomis, tokiomis kaip užvedimo sistema ir elektroninė valdymo sistema.
  • Pavarų dėžės problemos. Kai kuriuose modeliuose buvo pastebėti sunkumai su pavarų dėžėmis, ypač tiems, kurie dažnai atlikdavo greitus ir stiprius posūkius.

Apibendrinimas

„Toyota Supra 4-oji karta“ (1993–2002 m.) tapo vienu iš geriausių sportinių automobilių, kuris sugebėjo pasiekti aukštą našumą ir tapti automobilių kultūros ikona. Su galingu 2JZ-GTE turbo varikliu, sportiniu valdymu ir išskirtiniu dizainu, „Supra Mk4“ buvo ne tik greitas, bet ir patikimas automobilis, kuriam buvo galima atlikti įvairius modifikacijas. Nors jis turėjo savo trūkumų, tokių kaip aukštos kuro sąnaudos ir brangios atsarginės dalys, „Supra Mk4“ vis tiek išlieka viena iš geriausių sportinių transporto priemonių pasaulyje.

Buvo naudinga? Įvertink!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų 0

Kol kas balsų nėra


Kodėl verta prisijungti?

Pasiskaitom.lt Logo

Prisijungę galėsite pasinaudoti visomis mūsų platformos galimybėmis!

  • Palikti komentarus ir dalyvauti diskusijose.
  • Skaityti net 6885 straipsnius be apribojimų!
  • Matyti visą portalo turinį!
  • Būsite pirmi, sužinoję apie naujausius straipsnius!

Prisijunk ir pradėk dalintis savo nuomone!

Greitas prisijungimas!

Parašykite komentarą