Ford Explorer 2-oji karta (1995–2001 m.): Patobulinta galia ir komfortas
„Ford Explorer 2-oji karta“ (1995–2001 m.) buvo svarbus žingsnis tobulinant populiarųjį amerikietišką SUV modelį. Po pirmosios kartos sėkmės, Ford įsiklausė į vartotojų atsiliepimus ir pateikė geresnį vairavimo patirtį, patogesnį interjerą ir patikimesnę technologiją. Ši karta pasižymėjo ne tik geresniu komfortu ir galia, bet ir papildomomis saugos funkcijomis bei patobulinta pakaba, užtikrinančia geresnį važiavimo komfortą tiek mieste, tiek bekelėje.
„Explorer 2-oji karta“ buvo pristatyta 1995 metais, ir tai buvo pirmasis modelis, pasiekęs didžiulę populiarumą tiek Šiaurės Amerikoje, tiek pasaulyje. Šio modelio patobulinta konstrukcija, naujos technologijos ir geresnė variklių sistema padarė jį vienu iš labiausiai parduodamų SUV savo laikotarpyje.
Varikliai ir techninės specifikacijos
„Explorer 2-oji karta“ buvo siūloma su keliais varikliais, kurie užtikrino puikų balansą tarp galios ir degalų efektyvumo. Palyginti su pirmąja karta, ši karta pasižymėjo geresniais varikliais ir patikimesnėmis transmisijomis, o taip pat buvo galima rinktis tarp 2WD (priekinio varančiojo ašies) ir 4WD (visų varančiųjų ratų) versijų, suteikiant didesnį lankstumą įvairioms vairavimo sąlygoms.
Variklio tipas | Darbinis tūris | Galia (AG) | Privalumai | Trūkumai |
---|---|---|---|---|
4,0 l V6 (benzininis) | 4000 kub. cm | 160 | Galingas, puikus našumas bekelėje | Didesnės degalų sąnaudos |
5,0 l V8 (benzininis) | 5000 kub. cm | 210 | Didelis galingumas, gera trauka | Aukštos degalų sąnaudos |
4,0 l V6 (benzininis) | 4000 kub. cm | 185 | Puikus balansavimas tarp galios ir efektyvumo | Mažesnis našumas su pilnu kroviniu |
4,0 l V6 (benzininis) | 4000 kub. cm | 160 | Geras pasirinkimas užmiestyje | Silpnesnis mieste, gali trūkti galios didesnėse kelionėse |
Ši karta taip pat gavo patobulintą 5 greičių mechaninę ir 4 greičių automatinę pavarų dėžę, kuri užtikrino geresnį degalų efektyvumą ir sklandesnį važiavimą.
Privalumai
- Patobulintas vairavimo komfortas. 2-osios kartos „Explorer“ buvo žymiai patogesnis už pirmtaką, turintis geriau sureguliuotą pakabą, minkštesnį važiavimą ir mažesnį triukšmą salone. Tai tapo patrauklesniu pasirinkimu šeimoms, kurios norėjo komfortiško ilgesnių kelionių automobilio.
- Galingesni varikliai. Ši karta pasižymėjo galingesniais ir našesniais varikliais, ypač su 5,0 l V8 varikliu, kuris užtikrino puikų traukos momentą ir galimybę lengvai įveikti bekelę ar ilgesnes keliones.
- Patikimumas ir sauga. „Explorer 2-oji karta“ buvo aprūpinta moderniais saugos sprendimais, tokiais kaip oro pagalvės, ABS stabdžių sistema ir elektroninė stabilumo kontrolė. Tai suteikė didesnį pasitikėjimą kelyje, ypač su šeimos automobiliais.
- Gerai subalansuotas pravažumas ir ekonomiškumas. Su patobulinta pakaba ir įvairiais varikliais, „Explorer 2-oji karta“ buvo subalansuotas tiek mieste, tiek bekelėje, nes ne tik buvo pakankamai galingas, bet ir užtikrino palyginti mažas degalų sąnaudas.
Trūkumai
- Aukštesnės degalų sąnaudos. Galingesni varikliai, ypač V8, atnešė didesnes degalų sąnaudas, todėl ilgesnėse kelionėse arba mieste „Explorer“ galėjo reikalauti daugiau kuro nei kai kurie konkurentai.
- Sunkus manevringumas mieste. Nors „Explorer“ buvo geras pasirinkimas užmiestyje ir bekelėje, mieste didelės dimensijos ir aukštas svoris sukeldavo sunkumų, ypač uždarose aikštelėse ir siauruose keliuose.
- Bagažinė ir krovinio talpa. Nors bagažinė buvo erdvi, kai kurie konkurentai pasiūlė dar daugiau erdvės, ypač kai buvo reikalinga daugiau krovinių pervežimo galimybių.
Dažniausi gedimai
- Variklio elektronika. Nors varikliai buvo gana patikimi, buvo pranešimų apie elektronikos gedimus, tokius kaip degalų tiekimo sistemos ir variklio valdymo blokų problemas.
- Pakabos gedimai. Kai kurie modeliai patyrė problemų su amortizatoriais ir spyruoklėmis, ypač su automobiliais, kurie dažnai buvo naudojami sunkiomis sąlygomis ar su pilnu kroviniu.
- Stabdžių sistema. Nors stabdžių sistema buvo pažangi ir įdiegta ABS, kai kurie vartotojai pranešė apie stabdžių trūkumus, ypač esant didesniems greičiams ar slidžiais keliais.
Apibendrinimas
„Ford Explorer 2-oji karta“ (1995–2001 m.) buvo reikšmingas žingsnis SUV rinkoje, pasiūlydamas didesnį komfortą, galingesnius variklius ir geresnį vairavimo patirtį tiek mieste, tiek bekelėje. Nors ši karta buvo nebe tokia ekonomiška kaip kai kurie konkurentai, ji tapo puikiu pasirinkimu šeimoms ir nuotykių ieškotojams, suteikdama galingumą ir komfortą ilgoms kelionėms. Tai buvo svarbus modelis, užtikrinęs „Explorer“ populiarumą ir toliau formavęs amerikietiškų visureigių rinką.